/ Life of Sofie /

Torsdag 23 November 17| Livets dagar

God kväll allesammans! Slutförde precis min dugga, vi har två försök på dem och om vi inte klarar dem måste vi göra kompletteringsuppgifter, något man helst avstår. Igår kväll gjorde jag dugga 3 och fick underkänt (!!!!!!), var två poäng från godkänt, vilket är det högsta man kan få. Så fick lite panik och läste på lite mer idag och nu fick jag alla rätt!!! Wooohoo!! Ingen kompletteringsuppgift för mig minsann! Nu ska jag bara börja stressa över dugga 4 som ligger ute!!! *dying inside* 
 
Whaaaaddup? Jag är hemma igen! Mitt ständiga fläng alltså. Såhär kommer det absolut inte se ut i vår om jag fortsätter plugga där, detta är bara ett temporärt tillfälle. Det roliga är att jag inte ens är den enda i min klass som pendlar, mer än majoriteten bor i Växjö, Kalmar, Karlskrona, Halmstad och Ystad etc och pendlar fram och tillbaka till skolan! Så vi sitter nästan alla i samma båt, skönt det! 
 
Igår hade jag ingen skola så tog tillfället i akt med att sova ut för att sedan köra mitt tredje pass på gymmet! Woohoo! Nu ligger jag inte i lä med något känns det som, peppar peppar! När jag väl kom hem såg jag att "När kemin stämmer" kommit ut på SVTPlay, yes!!! Verkligen världens roligaste dejtingprogram som är producerat i Norge (åh!!!) och handlar om dejting ur ett vetenskapligt perspektiv. Så annorlunda och framförallt, SÅ KUL!! Jag hade periodvisa skrattattacker igår eftermiddag, så roligt är det! Råder verkligen alla att se det! 
 
Tog det bara lugnt resten av kvällen, myste med min morbror och hans fru. Fick även mitt resultat från min senaste tenta, jag blev godkänd!!!! Det var en otrolig lättnad! När jag tittade på resultatet och såg att lite mindre än hälften blev underkända steg pulsen något otroligt. Man kör ju med koder också och när ens kod är identisk med många andra blir man ju svettig!! Men jag klarade mig! Blev dock lite besviken att jag inte fick ett VG, vi får tillbaka våra prov på tisdag så då ska jag kika på vad jag gjorde fel på! Men jättekul ändå! Yeeeeej me! 
 
Idag har jag sovit ut något rejält, snoozade i kanske 2 timmar? Hehe, love it! Sedan hade jag seminarium i två timmar, en väldigt lärorik lektion! När jag kom hem packade jag klart det sista för att bege mig till flygplatsen. Var en smidig flygning som vanligt, bästa SAS! Har inte hunnit göra så mycket hemma, tänkte göra mig redo för att sova! Blir en fartfylld helg som jag är superduper taggad på! Mer om det senare! 
 
Puss på er! ♥
 
Anton var taggad på lektion, haha! 
I skolan insåg jag att jag inte hittade mitt läppsyl och blev lite ledsen i ögat... När jag väl kom hem såg jag detta utanför dörren! Fin gest!