/ Life of Sofie /

Lördag 21 Oktober 17| Dan före dopparedan???

Hallå allesammans! Har precis slängt in en liten tvätt i sista minuten, Sofie i sitt riktiga esse, ALLT görs i sista minuten. Man blir oftast klokare genom åren, men på den fronten har jag misslyckats totalt. Det är som att de två delarna i min hjärna har ett invärtes krig, no joke. 
 
Äsch, det kommer bli klart innan vi rör på oss, så egentligen ingen skada skedd, bara att mitt psyke inte påfrestas lika mycket som nu, haha. Jaja! Hej på er! Ursäkta min usla uppdatering denna vecka, haft mycket att stå i. Hade redovisning i torsdags med min grupp och det var nog det jag väntade ut innan jag kände att jag kunde blogga med en avslappning i kroppen. Spänner alltid upp mig inför redovisningar, men det går oftast över när jag står där i rampljuset, hehe. Vår lärare tyckte att vi hade gjort den bästa presentationen hittills i vårt ämne så det tog vi åt oss, superkul! 
 
Igår så drog jag till Mall of Scandinavia en snabbis för att köpa klädöverdrag till mina väskor, vill hålla dem fina så länge de går! Alla vet ju hur de pryglas på flygplatser av alla lastarna, men det är ju förståeligt. Jag undrar verkligen hur många väskor en lastare lyfter varje dag? Men om JAG kan göra något åt det, så bidrar jag gärna att de hålls fina ett tag. 
 
Senare på kvällen drog jag och syrran in till stan för att möta upp vår kära faster vi inte sett på ett tag! Vi hade en reservation på Prinsen som jag faktiskt testat förut men gillade skarpt. Det var jättemysigt att få återförenas med Anna igen och vi babblade på som vanligt. Vi ville köra eftterätt på ett annat ställe så vi drog faktiskt till Café 60! Minns ni det stället? Haha! Lika proppfullt som vanligt men kul att komma tillbaka. Där hängde vi ytterliggare två timmar innan vi begav oss hemåt. En jättemysig kväll! Tack bästa faster! 
 
Idag har det inte skett så mycket. Har läst, städat mitt rum och nu håller jag på med packningen. Imorgon bitti beger vi oss! Sååå kul det ska bli! Är så förväntansfull! Tar ju med min dator också så blir live uppdatering, wooohoo!!! Ska bjussa på massa bilder! Nu måste jag dock fortsätta så jag blir klar någon gång. Har aldrig varit med om en sådan här resa så är fortfarande lite diffust vad jag ska ha med i packningen... Det löser sig! 
 
Vi hörs i Norge!!! Puss på er!! ♥
 
Himla mysig atmosfär på Prinsen! 
Tog en supergod scampisallad!