/ Life of Sofie /

Lördag 30 September 17| Lilian & Abode ♥

Hallå allesammans! Jag har precis vaknat till liv! Jag, Sofie Haglund, har tagit en powernap! Jag tror egentligen inte på powernaps, idéen av att jag förlorar tid gör mig stressad. Men nu var det nästan som att jag fick tvinga mig själv till att sova, men att sova i sig är ju alltid underbart! Det var en lång dag igår och det blir en lång natt idag! Behöver all tänkbar energi jag kan få! 
 
Igår klockan 08.00 ringde alarmklockan och klockan 11.00 var min hemtentamen inne!!!!!! En timma innan deadline, den timmen jag längtat så ofantligt mycket till. Gissa dessutom vad för sms jag fick kort därefter? Att mitt paket med klänningarna från Zalando hade kommit!! Vilken jävla pangfredag. Hämtade ut mitt paket och klänningen jag gillade mest redan när jag beställde blev klänningen till bröllopet också, woohoo!! 
 
Vid cirka 17.00 begav vi oss hem till ett fullproppat hus där alla firade den blivande bruden. Wow, vad vacker Lilian var! Som tagen ur en saga! Hon har sagt att hon gillade Grace Kellys brudstil och OM hon såg kunglig ut! Vi minglade och hälsade på folk och tog kort med Lilian. Vid 17.45 började vi röra oss mot kyrkan. 18.00 började vigseln. Efter cirka en timma var de man och hustru! Vilken känsla! 
 
När vigseln var klar rörde vi oss ner till festlokalen, den ligger precis under, himla smidigt! Där vankades det meza, saknat det lite grann trots att jag typ åt det varje dag i Libanon och väl där klagade jag, haha. Vi åt god mat och väntade på brudparet. När brudparet väl kom varvade man mellan mat och musik. Så himla härligt! Stina var dessutom på bröllopet så vi hade jättekul med varandra! Tänk att jag fått träffa båda tvillingarna den här veckan, himla bra! Vid 03.00 började vi röra oss hemåt efter en fantastisk kväll. Lilian & Abode, tack för en fantastisk kväll och jag önskar er all framgång, kärlek och lycka! Grattis ännu en gång! 
 
Nu ska jag börja avrunda för att fixa mig lite smått, min Connebanan är nämligen in town!!! Så himla bra helg! Så jag, Cornelia och Nathalie ska käka middag hos Cornelia och sedan bege oss in till stan för att skaka rumpa. Ni ser väl varför jag behöver min energi?? Man är ju inte ung längre så att säga......
 
Ha en fantastisk helg peeps, puss! ♥
 
Detta är ju definitivt inte alla. 
Vackra bruden med hennes brudtärna. 
Fint utsmyckat! 
WOW! 
Dessa trumslagare har jag paxat till mitt framtida bröllop! 
Here she comes! 
Dags att åka till kyrkan! 
Inne i kyrkan.
Lilians söta bror Andres med en skylt med texten: "Here comes the bride!".
Här kommer bruden! 
Becoming man and wife. 
Nygifta!!! 
Fördrinkar! 
Fantastisk utsmyckning överallt.
Fina lokalen. 
Vår huvudrätt. 
Här kommer dem efter några timmar med fotograferande! 
Partytime!! 
Jag, syrran och Stina! 
Sushi stod även med på menyn! Gissa vilka som blev superglada vid vårt bord??? Jag och syrran aka sushifantaster, haha!!!
Undrar om brudparet någonsin fick vara nere på marken??? Haha! 
Wooohooo! 
Dags att skära i tårtan! 
Goda bakverk!