/ Life of Sofie /

Onsdag 13 September 17| Svensk mark

Hallå allesammans. Kom hem för en stund sedan. Har verkligen uträttat ärenden hela dagen, dessuom tråkiga sådana. Men det behövs och det känns ju skönt när det är avklarat. Men i stunden så önskar man ju bara att man låg hemma under täcket och glodde någon serie. Satan så skönt. 
 
Men jag har faktiskt hunnit med en fika också! Med min kompis Gina, sist vi sågs var i juli så det var ett tag sedan. Vi har gått om varandra hela sommaren men nu fick vi äntligen ihop det, dagens i-landsproblem. Ska vi ses? Ska bara kolla min almanacka. Går 13 oktober 2019 mellan 13.00-13.15 bra? Typ så för alla i nuläget, haha. 
 
Vi hade jättemysigt och babblade på i mer än 3 timmar, vi hade mycket att ta igen minsann. Den jäveln ska till London i slutet av september och gissa om jag kunde babbla på om tips för London. Verkligen världens bästa stad!!! Saknar verkligen staden såååå. Britter är nog i särklass det bästa folk jag stött på. Så himla trevliga och underbara, älskar dem!!! 
 
Men nu mina kära vänner borde jag fan ta tummen ur röven (förlåt mamma) och börja packa!!!!! Alltså, det är inte nådigt över hur lat jag är med packning. JAG AVSKYR DET!!! Juste!! Jag har valt ett väsk-set! Så beställde hem dem igår, visar vilka det blir när jag får dem! Jag är i alla fall jättenöjd och hoppas den känslan kvarstår sedan. Riktigt saftiga pengar, ska aldrig mer köpa resväskor efter detta, haha. 
 
Ikväll ska jag träffa Emma och Alexandra, får se vad vi hittar på. Oavsett så ska det bli jättekul! Har saknat båda två. 
 
Nästa gång vi hörs så blir det i Libanon, wooohoo!! Puss!! ♥
 
Mockaruta med alldeles för lite glasyr och chailatte som smakar bananaskids, vet ni att jag hatar banan?? Haha, trots gnällandet så var det god fika!
Wooohooo!!