/ Life of Sofie /

Onsdag 6 September 17| Sista dagen som 21

Halloj i stugan. Jag har lyssnat på Chori Chori Hum Gori med Abhijeet kanske 15 gånger så jag börjar tro att jag har blivit knäpp och vad gör inte saken bättre än att starta inlägget med "Halloj i stugan!"????? Det hela började med att jag behövde lyssna på lite musik medan jag läste och när man har läst länge så blir man ganska snurrig i skallen, vet inte riktigt vad det är som sker. Men jag experimenterar lite nu och jag märker ju av lite effekter, såsom att lyssna på samma låt 15 gånger utan att tröttna, haha! 
 
Idag har jag nästan läst hela dagen! Dagen startade med en föreläsning, som inte riktigt var en föreläsning utan vi fick skriva ned varför vi valt kriminologi och fick komma med lite synpunkter, sedan blev vi indelade i bänkradsgrupper och fick läsa lite om olika exempel på studenter som fuskat. Tror det ska vara skräckinjagande på oss nyblivna studenter, haha! Jag hamnade bredvid två jättetrevliga tjejer så vi gick faktiskt och lunchade ihop efter skolan på Triangeln och konverserade ett bra tag. Väldigt trevligt! Vi får väl se om en blir Malmöit snart, haha...
 
Min sista dag som 21-åring har hittills varit väldigt bra förutom någon slags psykos nu på eftermiddagen. Jag ska strax packa ihop lite grejer och dra till min kusin Cecilia för tacos och sleepover! Det var ett tag sedan sist så det ska bli jättekul! Men plugget undankommer jag inte, måste läsa lite mer hemma hos henne senare. Woohooo! 
 
Hoppas ni alla har en fortsatt trevlig eftermiddag, det ska jag minsann ha. Vi hörs senare! Puss puss!!! ♥
 
Mina kusiner sade alltså att detta är jag, haha! 
Sushiiii!!