/ Life of Sofie /

Torsdag 28 September 17| Spaaradiset och Ciao Ciao Deli

God kväll allesammans! Kom precis hem efter en eftermiddag i Stockholm city med mamma och syster. Vi har varit och bubblat på Spaaradiset som var belägen på Östermalm. Det var så himla avkopplande och skönt! Mamma kom hem imorse från Libanon så det var nog perfekt tajming för henne! Vi åt frukt och babblade på om allt. Jag var vrålhungrig efteråt då jag knappt ätit något idag så vi kollade närmsta restaurangerna i närheten och hittade en italiensk pizzeria - Ciao Ciao Deli - som var precis bredvid! Så där intog vi kvällens middag. Jättemysig kväll med de bästa! 
 
Igår pluggade jag bara och det har jag sysselsatt mig med idag med. Ska fortsätta med det nu, tills ögonen blöder bokstavligen. Kan knappt vänta tills jag blir klar med hemtentamen. Kan nog inte räkna med mycket sömn inatt och jag som dessutom ska på bröllop imorgon! HEY, the bags under my eyes are actually CHANEL!!! Något sådant. Antar att sömn är för de veka, va? Har sagt att jag ska korka upp en champagne och halsa den själv när jag blir klar med hemtentamen. Så imorgon efter 12.00 är jag klar och då jävlar! Dagsfylla here we come! 
 
Nu måste jag fortsätta med studierna, wooohoo! Hoppas ni haft en bra torsdag och är laddade för sista dagen innan helg! Puss! ♥
 
Spaaradiset. 
Ciao Ciao Deli och min pizza!