/ Life of Sofie /

Onsdag 4 April 18| Påsklov & Teaterbrasseriet

Hallå allesammans. Åt precis en sen middag, isterband. Någon som ätit det? Jag hade inte en aning om att det var isterband, utan till min stora förtjusning trodde jag att det var chorizo! TJI fick jag! Men det var gott ändå, dock är det ju inte kul när man tar första tuggan för man har ju redan den tänkta smaken i munnen, haha. Spelar hjärnan ett litet spratt! 
 
Aja, nog om min isterband historia, haha. Vad har ni gjort idag? Jag startade faktiskt morgonen med att läsa ut en bok som jag har som kurslitteratur. Vilken jäkla pina det var att läsa boken, bokstavligen blod svett å tårar. Men nu är den äntligen färdigläst. 200 sidor som inte var det lättaste men wow, så mycket jag lärt mig. "Det kallas kärlek" rekommenderas oavsett om vi har det som kurslitteratur. Man lär sig så oerhört mycket som gagnar en i ett förhållande och ens vardag. 
 
Efter det så städade jag mitt rum innan jag traskade till gymmet. Andra gången denna vecka, det känns bra! Körde en timma på crosstrainern och blev otroligt blöt! Så jag råkade spruta halva vattenflaskan i mitt ansikte och folk måste trott att jag var supersvettig, haha! 
 
När jag kom hem så tog jag en dusch och fixade mig innan jag satte mig på tåget till City! Jag skulle träffa Gina på Teaterbrasseriet, vi har inte setts sen i början på februari så det var dags och oj, vad mycket vi behövde ta igen! Teaterbrasseriet var också jättefint, min första gång! Hon hade redan ett glas Prosecco men jag beställde någon drink komponerad av bartendern, god var den! Vi satt i några h och babblade om allt. Jättemysigt! 
 
Jag ska nog lägga mig snart men vill nog kika lite serie innan det. Cornelia rekommenderade mig att se Trump dokumentären som sänds på Netflix nu så jag har slukat alla 4 avsnitt, haha. Jag vidarebefodrar hennes rekommendering, jättebra är den! Trump är en märklig människa och verkligen egen i sin sort.
 
Imorgon så har jag ett tidigt besök hos tandläkaren, jättekul!!!!!!!!!!!!!!! Aja, skönt att ha det överstökat sen! Så får vi se vad som händer senare under dagen, har inte riktigt något planerat. Blir nog att plugga, på måndag börjar skolan efter två veckors lov och då måste vi vara pålästa! 
 
Vi hörs senare, puss! ♥
 
Mysig eftermiddag ♥