/ Life of Sofie /

Söndag 1 April 18| Begynnelsen av en fantastisk månad!

Hallå allesammans! Blir ett sent inlägg igen, men känns skönt att gå till sängs med att ha uppdaterat er, haha! Lite som en tyngd som släpps! Nu har faktiskt inte de sista gästerna gått, för de sista gästerna ska faktiskt sova över! Min kusin Daniel, Paulina och deras lilla Emilia sover över och det ska bli så kul att få äta frukost med min sötnos imorgon! 
 
Hur har er Påskafton varit då? Jag sov ut ganska rejält, lite för länge... Men jag tog igen produktiviteten senare i alla fall! Jag började med att städa det andra badrummet och städade sedan mitt rum. Hoppade därefter i duschen för att bli fräsch! Hjälpte mamma med maten och började göra fint för våra gästers anlädande! 
 
När de kom så högg vi in nästan direkt i maten! Jag tycker att påskmaten är oerhört lik julmaten men mamma hade gjort en slags skagenröracheesecake så där var det definitivt något utmärkande! Så god! Min mammas mat är faktiskt bäst, ingen protest! 
 
Så vi har ätit gott och haft trevligt tillsammans. En perfekt påskafton! Att få vara med mina nära och kära, några fattades men de fanns i tankarna ♥ Nu är klockan sent och jag ska snart avrunda för läggdags. Imorgon ska jag städa och köra ett gympass. På kvällen ska jag träffa Cornelia och Alexandra och det ser jag väldigt fram emot! Blir en perfekt avrundning på veckan och en perfekt start på april, woohooo! 
 
Glöm inte att lura någon idag heller, hoppas jag kan knåda ihop något ;-) Sov så gott, puss! ♥
 
Försökte vara lite påskig med min rosa bomberkofta! 
Mamma hade dukat fint! 
Finaste älsklings Lola! 
Kolla min sötaste Emilia! Är så kär i henne! ♥
Lite av maten! 
Mamma hade gjort en jättegod passioncheesecake och gjort sockerpasta till överdrag. Påskigt och gott!