/ Life of Sofie /

Söndag 15 April 18| Lång vecka

Hallå allesammans!! Ursäkta tomrummet denna vecka. Jisses, livet är verkligen för mycket ibland. Inte negativt menat! Men jag som anser mig vara världens Duracellkanin kan få en aning hårda käftsmällar ibland och se att alla mina måsten och prioriteringar inte hinns med. 22 år gammal och får nya uppenbarelser hela tiden. Jag kan inte vara den enda? 
 
Mina uppenbarelser är inte det enda som hänt i veckan. Denna helg har jag jobbat på gamla arbetsplatsen, sist var i september! Wow, som jag saknat det. Skön omväxling till studierna. Det har i alla fall varit jättekul att vara tillbaka och träffa på arbetskollegorna. Har saknat dem med! Väl på jobbet har jag även stött på gamla ansikten som kunder, kul det med! 
 
Efter jobbet igår så bjöd H mig på en väldigt god hemmagjord lasagne, man tackar! Lite senare på kvällen begav vi oss till mina kära päron där vi åt B&J glass och drack Baileys. När blev jag vuxen? Haha! Blev inte mycket sömn inatt, men så värt. 
 
Nu sitter jag här i min duschrock och ska se till att saker och ting blir gjorda innan jag hämtar upp H på flygplatsen. Han åkte en blixtvisit till Malmö för att ordna lite i hans gamla lägenhet. Ska bli kul att se hans nuna igen i alla fall, sist var ju trots allt imorse ;-) 
 
Morgondagen startar med grupparbete och det ser jag fram emot. Diggar min grupp starkt! På torsdag redovisar vi vårt grupparbete och veckan därpå tentar vi vår kurs i form av hemtentamen. Den examensformen har jag inte saknat ska jag säga er, men en positiv insikt är att delmomentet snart är färdigt. Gäller att se de positiva delarna i livet, va? 
 
Hoppas er helg varit dunder, vi hörs alldeles snart vill jag lova! Puss! ♥
 
Vi tog över lilla monstret i torsdags. Jättemysigt att ha henne över, min älskade lilla Lola ♥