/ Life of Sofie /

Tisdag 11 December 18| Sista dagen

God kväll allesammans! 
 
Vinkade precis av H, klart sista kvällen måste spenderas med honom innan flera veckor iväg ifrån varandra. Vi beställde pizza, kollade lite på en rulle och bara myste. Jag har faktiskt lämnat en liten personlig present till honom här hemma som han ska hämta imorgon. Tänk så romantisk man kan vara! Hoppas den är uppskattad, för fan vilken tid det tog, haha! 
 
Sista dagen i dubbel bemärkelse. Det är sista dagen i Svearike detta år och även i skolan. Var typ ledsen hela vägen hem. Det hade aldrig tonåringen Sofie trott, haha! Men universitet är ett eget beslut och inget påtvingat som grundskolan. Jag kommer dock få plugga som vanligt, men på andra sidan jorden typ :-) Underbart!! 
 
Jag började packa igår så jag är rätt färdig vid detta laget. Det är fortfarande några grejer som ska ned, typ laddare och dylikt, så det tar jag i slutet. Men resan närmar sig med storsteg! Helt galet!! Tänk att imorgon befinner jag mig i Singapore, ett helt nytt land och kontinent. Woohooo!! 
 
Nästa inlägg så hörs vi ifrån Singapore, jag ska blogga och fota så mycket jag bara kan! Jag lovar! Nu ska jag börja röra mig för att gå på en promenad med min fina bästis Emma, klart jag måste träffa henne med innan jag åker. Kommer sakna så många!! 
 
Vi ses i Singapore peeeeeeps!! Puss!! ♥