/ Life of Sofie /

Lördag 20 Januari 18| BJ

God kväll peeps! Har precis kommit hem från en sen middag med päronen och brorsan. Eller kan jag säga familjen nu för tiden utan att syrran är med, eller är det djävulskt? Hon bor ju inte hemma längre och det är lättare att skriva familj än: "mamma, pappa och brorsan". Ser ni mitt i-landsproblem? Hursomhelst, det löser sig! Vi var till Sibylla och käkade en lyxig lördagsmiddag, haha. Supergott var det i alla fall! 
 
Igår var det som sagt utgång i Uppsala som stod på schemat! Vid 8 styrde Alexandra bilen med mig och Emma till Knivsta för att starta kvällen hos Hanna, vår tjejkompis. Väl hos Hanna började vi dricka lite smått, köra lite drinkspelar och bara babbla om allt. Spånade lite idéer! 
 
Vid 00 drar vi mot tåget för att åka in till Uppsala. När vi väl kom fram börjar ett killgäng tjoa och ha sig, så jävla respektlöst. Man blir lagom less. Vi rörde oss mot BJ, taggade på att skaka rumpa! Kön gick rätt fort och vi behövde inte pröjsa inträde (hehehhehe) så det var svinnice! Vi beställde en varsin dricka och kollade igenom stället. Rätt stort och smockat med folk! 
 
I slutet av natten hängde vi mest ute i ett partytält och hoppdansade till schlager och sjöng med för fulla muggar. Är det bara jag som hatälskar schlager? Där och då var i alla fall schlager högt uppskattat av mig och de andra, haha. Jag tycker det är viktigt att det är musik man kan sjunga med till nästan hela låten, annars blir det sämst rytm? Musiken var i alla fall många tummar upp! 
 
När klubben stängde hämtade Pontus oss och efter lite tjat kör han till McDonald's så vi får lite käk i magen innan vi beger oss hemåt. Kom hem runt 04.00. Vilken kväll/natt! Hade så kul! Dags att styra upp en ny utgång snart, men då får det bli i huvudstaden. Saknar Stockholms uteliv! Vill ha sommar så man inte fryser häcken av sig utomhus. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, sov ut, duschat, bytt påslakan och städat rummet. Å käkat ute med familjen (okej??). Nu tänkte jag kolla på någon serie, läsa lite och ta det lugnt resten av kvällen. Vad ska ni hitta på? Se till att inte dricka alldeles för mycket och hamna i en snödriva. Ytterst farligt! Ta hand om er därute! Puss! ♥
 
Söta Hanna! 
BJ!
Såhär såg vi ut hela kvällen, haha! 
Burgertime!