/ Life of Sofie /

Lördag 28 Juli 18| Almost over

God kväll/natt allesammans! Väljer hur man ser på det. Exakt som det här med förmiddag/eftermiddag. Jag kan seriöst bli illamående över att man säger "god eftermiddag" klockan 12.30? Vadfan är det för fasoner? Jag väljer att se på förmiddag såsom jag vill och inte efter någon mall. Å det är fanimej kväll nu med! 
 
Haha, så sur! Okej, what's up?? Själv sitter jag här och väntar på en viss Emma. Klockan är snart 23 och vi har bestämt oss för att ses såhär sent! Än orkar jag, haha! Vi ska bubbla bubbelpool och det är en skön avrundning på denna långa (?!?!?!?) dag. Jobbar helg och som jag nämnt tidigare är det hatkärlek, men mest kärlek. 
 
Veckan som gått har jag firat min älskling, han blev hela 24 barre! Det blev en middag på Hallwylska (vi tänkte på dig kära faster!!) och när vi åkt hem till honom fikade vi och så fick han öppna sina presenter. Han blev jättenöjd och glad! Vad annars? Bästa flickvännen är jag ;-) 
 
Vi har firat honom här hemma med och mina kära föräldrar skämde bort honom med. Så fint av dem ♥ H är ju inte härifrån och jag förstår vikten av att vara nära sin familj när man fyller år. Det är ju liksom en speciell grej och känsla. Vi gjorde det bästa vi kunde för honom och det uppskattade han oerhört, han är ju trots allt en del av min familj nu och vice versa! 
 
Nu ska jag börja avrunda så jag kommer till den där bubbelpoolen någon gång! Hoppas ni haft en trevlig helg och den fortsätter så. Imorgon jobbar jag och på kvällen ska jag hämta H som varit iväg till Karlskrona. Ser fram emot det redan, haha! Puss!!!! ♥
 
Superfint inne på Hallwylska! 
Älskar blomväggar, bland det finaste jag vet! 
Vår mat! Jag tog en burgare men blir aldrig lika bra som på ställen nischade på burgare. Skulle inte gå tillbaka till Hallwylska för mat heller. Mer drinkställe tycker jag. 
Kolla hur häftig blomsterarrangemang jag gick förbi påväg hem till H? 
Skämmer bort pöööjken!!