/ Life of Sofie /

Måndag 23 Juli 18| Full rulle och inte alltid

God eftermiddag allesammans! Det var ett tag sedan jag uppdaterade här så tänkte att det vore dags nu! Skrev inte så mycket då det inte hände så mycket speciellt och då hade jag ingen lust att skriva bara för att fylla ut ett tomrum. Men nu finns det lite jag kan berätta om! 
 
Jobbade för det mesta förra veckan men hann med lite aktiviteter trots allt! På onsdagen träffade jag efterlängtade Hedvig och vi catchade upp om allt mellan himmel och jord. Kvällens lokalisering var Vanadislunden som man alltid gått förbi alla dessa år men aldrig slagit sig ned. Det var jättemysigt! Hann träffa H en snabbis innan jag begav mig hemåt. Var även på Hermans Trädgårdscafé med H förra veckan, ett ställe jag velat testa länge. Supermysigt, nära Slussen! Mycket veganskt och vegetariskt, rekommenderar verkligen. De ska tydligen ha en ganska välkänd vegansk buffé, det får vi testa nästa gång! 
 
I fredags fick jag träffa en annan efterlängtad vän och det var min fina Cornelia! Hon och Sorny var tillbaka i orten över helgen och det var jättekul att catcha upp. Roligt med parträff också! Kände mig så vuxen, hahaha!!! En riktigt rolig kväll och jag älskar hur jag och Cornelia babblar på sååå mycket och struntar i ens om killarna får en syl i vädret, haha! 
 
Annars har jag jobbat hela helgen och var helt slut igår och la mig i sängen redan vid 21-tiden, men det blev lite ändrade planer så jag hade tillslut sleepover med ännu en efterlängtad människa, min kära Alexandra! Hon har flängt runt hela sommaren men nu är hon äntligen hemma! Vi båda var trötta så det blev ändå läggdags vid 22-22.30 tiden, haha! 
 
Imorse gjorde vi smoothie och fortsatte catcha upp. Jättemysigt med sleepover ju??!?!?! Tänker inte släppa det konceptet någonsin, haha! Idag ska jag träffa henne igen och Emma med! Får se vad vi hittar på men oavsett kommer det bli dunder, har saknat mina vänner så mycket! 
 
Hoppas ni haft en bra start på veckan och njuter av det fantastiska vädret. Sverige, JAG ÄLSKAR DIG!!!! ♥
 
Puss! ♥
 
Ingången! 
Bufféstationen! 
Fin interiör! 
Bärpaj, godaste <3333
Mysig vy! 
Vanadislunden med Hedvig! 
Mamma hade personalfest i lördags, detta är typ 1/10 av all mat... Libanesisk mat i mitt hjärta!