/ Life of Sofie /

Torsdag 12 Juli 18| Hösten säkrad

God förmiddag allesammans! Känns som att den här dagen har varit superlång och inte ens hälften av den har gått! Tur för mig, för jag har massor att stå i! Men WOW, vilken dag jag haft än så länge. Riktigt flyt och lycklig. Jag har varit lycklig så länge nu och jag hoppas att det får kvarvara så ett bra tag till. 
 
Idag var det dags för besked på antagning och det påverkar mig med, då ett kriminologprogram på SU inte existerar, utan du bygger upp det på fristående kurser, kurser som man kan tillgodoräkna i en kandidatexamen. Å JAG KOM IN!! En oerhörd lättnad att få veta att hösten är säkrad. Brukar alltid vara svårare att komma in på hösten också, så en tyngd från axlarna har släppts. Puuuuh!! 1 år avklarad till kriminolg, 2 år kvar!! Aaaah, svävar på moln!! 
 
Idolen ♥♥♥♥♥♥♥
 
Å igår hade jag en lika fantastisk dag. Min fina och älskade pappa fyllde år så vi firade honom! Efter mitt jobb väntade lite kusiner här och H sprang in en halvtimme senare. Vi åt god mat ute på altanen och myste allihop. Min fina familj! ♥ Efteråt var det givetvis dags för matchen. Kroatien och England har fina platser i mitt hjärta men jag kunde inte låta bli att heja på Kroatien, efter förlusten mot England, haha.. Snacka om bitter supporter! Å jag är jätteglad å Kroatiens vägnar, heja heja! 
 
Pappa fick sedan öppna sina presenter och vi alla myste på. Jag och H åkte till honom och sov där. Fick inte så mycket sömn då jag låg på helspänn typ hela natten, haha. Tur att jag inte behöver oroa mig längre! Så ikväll ska jag och H fira, får se vad det består av. Älskar att fira till allt, haha!! 
 
Nu ska jag börja röra på mig, ville bara berätta de goda nyheterna! Hoppas om ni som ansökt också kommit in! Puss på er! ♥
 
Var på långpromenad häromdagen med min tjejkompis. Koooolllaaa vad söt min älskling är!! Å fina fina Svearike!!
Sjöng skönsång för pappa på förmiddagen och gjorde honom en smoothie innan jag skulle till jobbet! En krona för min kung <33333