/ Inköp /

What Is Important In A Dress Is The Woman Who Is Wearing It

 
 
Denna invigde jag på Midsommar! Eftersom jag ville vara lite somrig tänkte jag att jag skulle satsa på min klänning åtminstone! Detta är en från NA-KD och tyget är i sammet, sååå mysig! Det bästa är att jag får studentrabatt där med, typ enda fördelen med att vara student, massa rea, haha!! 
Att scrolla på Zalando när man har tråkigt är livsfarligt för mig, det är verkligen min favoritsida och jag får aldrig nog! Föll pladask för denna (märket Fashion Union) när jag scrollade runt så kunde inte låta bli att klicka hem den och den är så fin på! Verkligen en klänning man kan klä ned och upp! Kanske man kan köra den när vi firar 6 månader på någon fin restaurang i Luxemburg sen?? 
Denna är också från NA-KD! Från Hannalicious kollektion men ingen aning om när den släpptes, bara att det blev kärlek vid första ögonkastet! Dock kom plagget utan underklänningen innanför så jag undrade verkligen vad jag skulle göra då det var helt omöjligt att hitta underklänningar på nätet, hur ens??? Men sen när jag köpte den vita klänningen kom underklänning med separat, så då löste jag problemet enkelt och ekonomiskt *blink blink*. Det bästa är att jag har guldiga tofflor jag kan matcha med, kommer vara den coolaste discokulan på stan!!