/ Life of Sofie /

Söndag 3 Juni 18| Babyshower NR2

Hallå allesammans! Precis pausat upp ett avsnitt av Mad Men. Snart ska jag börja kolla på säsong 5, längtar! För något tag sedan klagade jag på att jag knappt hade något att se på Netflix. Men nu har jag alldeles för mycket att se, så jag knappt hinner se något, haha! 
 
Över till annat! Har ni haft en bra helg? Jag startade lördagen med att göra mig i ordning och sedan åka med syrran till Sundbyberg. Destinationen var Marabouparken! Har ni hört något så gulligt namn på en park? Vi var ett gäng som skulle överraska min kusins fru Paulina för en babyshower numero dos! Det vart i picknick anda och lite annorlunda från andra babyshower tillställningar men detta var så mysigt! 
 
Cirka 1 h senare kom Paulina och väldigt glad (inte lika överraskad) över att se allas nunor! Det går typ inte att överraska folk längre? Snokingskillsen är på en helt annan nivå dessa dagar, haha. Men vi hade lika trevligt för det! Bjöds på jättemycket gott plock och fint sällskap. 
 
När vi kom hem efter några h började jag storstäda mitt rum. Det var på tiden! Men verkligen det tråkigaste som finns. Nu är jag i alla fall nöjd och inte stressad över oordningen. På kvällen kom Bella hit och vi myste i några timmar. En perfekt lördag ♥
 
Idag körde jag ett riktigt köttarpass på gymmet och när jag kom hem blev det en lång och välförtjänt dusch. Bästa! Lite senare på förmiddagen möttes jag av ett saknat ansikte. Fina mamma som kom hem från Rom idag! Somliga är ute och lever livet! 
 
Ikväll ska jag träffa Emma på en långpromenad, ska bli jättemysigt! Å sen ska jag nog börja packa lite lätt! På tisdag morgon bär det nämligen av till Malmö! Som jag längtat till den staden! Är redan upprymd nu. Fina fina Malmö ♥ Massa skoj inplanerat där! Innan allt skoj händer så har jag min femte hårlaserbehandling imorgon. Paaaaaain.... men så värt det! 
 
Nu ska jag börja avrunda. Vi hörs antingen i Stockholms- eller Skåne regionen! Hoppas er helg varit dunder. Puss på er! ♥
 
Bra ordnat med massor av filtar! 
Finaste Emilia! 
Fina fina Paulina! 
Mumma!! De hade dem gjort bra! 
Körde alkoholfritt, men så god jordgubbsbubbel! 
Fika! In Sweden we love fika ♥
Paulina öppnar presenter.