/ Life of Sofie /

We're going to.....

Luxembourg!! 
 
I augusti drar jag och H till Luxemburg som är belägen i Luxemburg. Det enda landet jag känner till vars huvudstad är samma namn som landet! 
Vi är borta i 5 dagar och det tror jag är precis lagom med tanke på att Luxemburg är ett av Europas minsta länder. Varför just Luxemburg tänker ni? 
Som Christer Fuglesang var den första svensken på Månen så vill jag och H vara de första i våra umgängen som besöker landet!! Nejdå. Jag har alltid funnit Luxemburg fascinerande då man inte hört att speciellt många varit där och då blir det lite extra "mystiskt". 
Jag ser verkligen fram emot att få se ett nytt land och stad. Det är en av de bästa sakerna jag vet i livet. Att få vara där med H känns helt fantastiskt också. Vi firar 6 månader tillsammans där och det känns extremt roligt att göra något annorlunda för att fira det. Vi funderar också på att kanske hyra bil där en dag. Fast inget vi bestämt än, jag vet inte hur bra förbindelserna är där men sen blir det nog extremt dyrt att hyra bil i sista sekunden också. Vi får spåna vidare! 
 
See ya soon Luxembourg!!!