/ Life of Sofie /

Måndag 14 Maj 18| Jobbhelg

God förmiddag allesammans! Måndag och det är dags för en ny vecka. Den nya veckan har ju redan börjat men inte riktigt för mig ännu, haha! Klev upp för en liten stund sedan och började med lite Mad Men. Men blir nog ett litet avbrott i serien på fredag för då kommer nya säsongen av Tretton Skäl Varför ut!!! Hur galet? Har det verkligen gått ett år? Är verkligen så taggad på den! Jag och H kommer nog kedjetitta på den på fredag och förmodligen på vår tågresa också på lördag, perfekt döda-tid aktivitet. 
 
Hur har er helg varit? Skulle träffat Alexandra och Cornelia i fredags men Cornelia blev sjukare och sjukare så vi fick tyvärr ställa in vår träff men vi fick trösta oss med att vi setts tidigare i veckan och att Cornelia snart kommer tillbaka till orten också! Så jag for till min kusin istället med familjen och H, väl där var det massa folk! Vi grillade och hade en jättetrevlig tid tillsammans! 
 
I lördags och igår jobbade jag och det gick rätt snabbt. Så första jobbhelgen i maj avklarad! Efter jobbet igår så åt jag och H middag framför hockeyn. Kan erkänna att det är lite kul med hockey när Sverige är involverad, annars är det svintråkigt. Jättekul att de vann mot Schweiz dock! 
 
Vi får se vad som sker idag. Har lite blandade planer och får se vad som görs först. Inte så fartfylld eller speciell, men något som är speciellt är att det ska bli 26 grader VARMT idag??????? Imorgon ska det bli 27???? Det händer ju inte!!! Sverige, jag älskar dig ♥ (STANNA SÅ HÄR NU ANNARS SKA DU FÅ SE PÅ FAN!!!)
 
Nu ska jag börja avrunda. Talk to you later!! Puss puss! ♥
 
Helt okej att jobba helg ändå när frysen är full med glass! Bästa chefen!