/ Life of Sofie /

Tisdag 1 Maj 18| IT'S GONNA BE MAY!

Hallå allesammans! Klev ur duschen för en stund sedan och nu sitter jag här med min hårinpackning. Ska snart tvätta ur det, men tänkte uppdatera här som utlovat! Jag är förvånad över min egen insats. Tänkte att när jag skrev det där igår skulle det aldrig ske. Men titta, här är jag! 
 
Hur var er Valborg? Min var suverän! Den blev verkligen lyckad! Jag var hemma under förmiddagen och gjorde inte så mycket. När klockan började närma sig 15.00 såg jag till att göra mig klar. Svängde förbi Systemet och när jag kommer till kassan inser jag att jag glömt mitt kort (!!!!!), men som tur var så stötte jag på en gammal bekant precis innan så hon kunde lägga ut åt mig. Tacka Gudarna för SWISH! Räddat så många lägen, haha! 
 
Satte mig sedan på tåget mot Täby C för att dra till Johanna där hon och Alexandra var! Vi snackade om allt och började sedan göra mat, det vankades hamburgare. Slår aldrig fel! Rebecka kom även lite senare så vi blev ett litet gäng. Jättetrevligt! Lite senare började fler och fler ramla in. H kom även lite senare! Vi körde en annan version av beerpong som var så stressigt att jag fick ont i hjärtat, haha! Men det var superkul och ett riktigt bra partyspel! 
 
När klockan började närma sig midnatt satte vi oss på Roslagsbanan in till Estockholmooooo!! Tanken var först att dra till SpyBar men det blev istället Sturecompagniet! Lika kul ändå! Väl där stötte vi på lite fler kompisar, superkul! Det var grym musik men det var föööööör högt?! Tror allas trumhinnor är förstörda idag. Det var också dags för H att se på Stockholms uteliv! Han har dock mycket mer att se, men detta var ett litet smakprov! Efter en lång utekväll drog jag, Alexandra, H och D hem till D för att sova där! Så skönt med sömn efter en lååååång dag. Men tack för alla inblandade över en suverän Valborg, det gör vi om nästa år! 
 
Idag har vi bara degat, jag och H beställde hem pizza och kollade lite på film. Sedan drog jag hem och nu sitter jag här. Resterande planerna för kvällen är att hänga hemma och ta det lugnt. Imorgon börjar terminens sista (!!!!) delkurs och sedan har jag hårlaserbehandling, min fjärde! Troligtvis kanske min sista! Hoppas hoppas! Sedan ska jag nog börja på något annat kroppsparti, vi får se! 
 
Vi hörs senare, puss! ♥
 
Mumma! 
D, sådan hjälte! 
Sötaste vovvsingen ♥