/ Life of Sofie /

Om ett litet tag....

så sitter jag på min favoritplats i denna vida värld och åker någonstans jag aldrig varit förut...
AUSSIE!!!! Jag ska åka till självaste Australien och oj, jag kan inte minnas hur länge jag drömt om att få fara till en av världens vackraste länder. Det är fortfarande rätt ofattbart och jag kommer nog inte förstå det förrän jag är på plats.
Inte nog med det. Efter Australien sätter jag mig på ett plan igen och åker till....
Singapore!!!!! Två nya kontinenter! Jag har knappt varit i Asien förut (endast Libanon) så jag är bortom exalterad. Att få se världen är något det finaste jag vet och jag vill aldrig sluta upptäcka den. 
Ännu en gång efter Singapore kommer jag sätta mig på ett plan, men inte hem. Utan nu åker jag till....
Sri Lanka!!!! Det var därför jag tog vaccinationsspruta i måndags, Twinrix sprutan (hepatit a+b) och den kommer inte tas om en vecka som jag skrev i det senaste inlägget (lagom trött tjej) utan om fyra veckor! Det kommer nog bli världens mest fantastiska resa, kommer nog behöva nypa mig själv varje dag för att se till att jag inte drömmer. Kommer dessutom behöva göra min sista delkurs i denna kurs där på resan. Inte dåliga ställen att plugga på minsann ;-) 
 
SEE YA SOOOOOOON!!!!