/ Life of Sofie /

Söndag 11 November 18| Aldrig ledig

God kväll allihop! 
 
Kom precis hem, nu är jobbhelgen avslutad! Bästa känslan! Har ändå gått otroligt fort denna helg trots att jag inte alls varit taggad på det (som de alla senaste gångerna med...) men nu är jag hemma och kan pusta ut. Ska avsluta denna söndag sen med en riktig fixar-kväll som dusch med hårinpackning, exfoliera och smörja in mig med en gooood bodylotion. Mmmm så nice! 
 
Annars, sedan vi sist hördes vid så har en ny delkurs startat! Denna delkurs har jag lite försprång på då jag läste en i princip likadan förra året. Faktiskt en väldigt rolig delkurs och så intressant! Vetenskaplig teori och metod är det vi läser och man undrar om man ska börja forska sen kanske???? (skulle inte tro det, då är det typ totalt 10 år i skolan, smh :))))). 
 
I fredags åkte jag till city och lunchade med H, prövade min första pokebowl! Riktigt god faktiskt! När jag väl satte mig på tåget hem tog det mig lite mer än en och en halvtimma att ta mig hem och jag var så less, för det hände exakt samma sak dagen innan. Så gissa vem som storbölade när man kom hem, fyfan vad less man är på SL! 
 
På kvällen åkte jag till H (tro fan inte att jag tog tåget!!!) och kollade på filmen "Beverly Hills Ninja" och åt gottis, så mysigt! Efter jobbet igår kom H hit i vanlig ordning och så gjorde vi quesadillas, sååå gott! Så ofta jag tvingar H göra mexikansk mat så blir jag arg om han aldrig någonsin kommer ta mig till Mexico, haha! 
 
Å idag är det Farsdag! Världens finaste pappa! Det min pappa gjort och gör för mig är oersättligt och jag kommer alltid dyrka honom. Jag kramar alltid pappa extra hårt och nämner ofta hur mycket jag älskar honom, för att den här dagen inte ska göra ont i framtiden om jag inte gjorde det yttersta resten av dagarna, oavsett så kommer den säkert göra det, men lite mindre. 
 
Nu ska jag börja avrunda här. Hoppas ni haft en fantastisk helg med nya batterier inför veckan. Veckan som kommer är full och jag ska njuta av de korta stunderna jag är ledig med. Nu kör vi!! 
 
Puss!! ♥
 
Hehehe, roliga bilder verkligen!!