/ Life of Sofie /

Måndag 17 September 18| PAJ-skiva

God kväll allesammans! Klev ut för duschen en stund sen! Vad gör ni själva?? 
 
Hur har starten på er vecka varit? Min var hyfsat lugn imorse, gjorde mig en smoothie och drack det samtidigt som jag läste lite kurslitteratur. Handlar om att göra en bra stämning och miljö runtomkring en för att kunna vara engagerad, enligt mig. Så läste ut bokfan äntligen, borde varit ståt och spektakel men där var jag, en redan nött bok och en uppdrucken smoothie. Yeeeey! 
 
I helgen så var jag på paj-skiva! Skulle egentligen varit kräftskiva men då alla i sällskapet är ett par kräsna jävlar (haha) så blev det tacopaj och en jättegod sallad med granatäpple, sötpotatis och grönkål! Vi varvade prat med mat, dricka (för mycket dricka för min del...) och massa spel. Digitala och fysiska! Head's up och massa frågesporter, jättekul! Jag och H kom inte därifrån förrän vid 03.00 tiden, en lång natt! Men vi hade så kul! 
 
Igår var jag lagom död men ändå rätt produktiv! Tog en lång dusch för att vakna till liv och bli en ny människa. Hängde med familjen resten av dagen och ströläste. En skön söndag! Jag gjorde dessutom något JÄTTEKUL SOM FÅR DET ATT SPRITTA I KROPPEN!! Berättar det lite närmre fram när det börjar närma sig. Å idag har jag som sagt pluggat lite och sedan jobbat ett pass. Nu ska jag börja läsa nästa artikel! Wooohoo! Kurslitteraturen tar aldrig slut! Men jag hade aldrig självmant välja att drunkna i plugg om jag inte älskade det :-))) 
 
Nu ska jag börja avrunda så jag kommer igång. Ha en jättefin kväll och hoppas att starten på veckan varit super! Puss!!! ♥
 
Mumma!! Vegetarisk taco-paj! Jag förstod inte det förrän efter ett tag, då jag kom på mig själv att Alexandra åt och hon är ju vegetarian?? Quorn färs var det! Minst lika gott som vanligt kött! 
De hade gjort jättegoda Jell-O shots, farligt!!