/ Life of Sofie /

Fredag 24 Maj 19| LÖNING

Hallå allihop! 
 
Allt bra med er? Vem är inte glad på löningsdagen? Jag är det i alla fall! Har haft en väldigt bra fredag än så länge. Vaknade vid 10, hoppade upp ur sängen och donade lite i rummet. Åt sedan frukost med mamma och pappa, så mysigt! 
 
Sedan dess har jag varit och köpt morsdagpresent från hela familjen (snällaste jag!!) och uträttat lite mer ärenden. Annars har jag bara varit hemma hela dagen och tagit det lugnt för det mesta. Har lite mer saker att stå i, så det måste jag göra. Annars ska jag träffa Emma senare ikväll och jag är faktiskt rätt sugen på en vinkväll, så får se om Emma vill haka på mina idéer, haha! 
 
Helgen som kommer är lite oplanerad, tanken var först att jag och Emma skulle åka till Örebro för att hälsa på Alexandra som flyttat dit (plugg) men nu blev det inte av då Emma stötte på lite motvind, så vi får ta det nästa termin helt enkelt! Så jag vet inte riktigt vad som händer i helgen, men oavsett ska det bli skönt och roligt! 
 
Tänkte skriva sista London inlägget nu, det är på tiden, haha... 
 
Vi hörs senare. PUSS!! ♥
 
Jag och Blemman!!