/ Utomlands /

London dag 5

Sista heldagen i London var här! Ingen var ledsnare än jag eller mer lättad än H, hahaha! Det tar på krafterna att resa med mig ;-) Neheeee då, jag är världens bästa person att resa med och anledningen till varför H ville hem var för att han ville tillbka till sin playstation och dator, killar alltså!! 
 
Dagen började sent, vi var väldigt sega hemma men det var skönt, det behövdes. Jag och H traskade in till stan vid runt 13-tiden för att gå till ett café som Viktoria tipsat om för Afternoon-Tea, självklart behövdes det göras. Å hur idylliskt känns det inte på en söndag dessutom? Under alla mina London resor har jag bara kört Afternoon-Tea en gång och det var på första resan, så jag behövde uppdatera min Afternoon-Tea lista kände jag lite! 
 
Min rödbetsjucie jag hade köpt på AllPress dagen innan som blev min frukost! Jättegod och svalkande! 
Vår Afternoon-Tea! 
 
Vi tog det på Patisserie Valerie och stället kryllade av folk, så vi kände att vi hade hittat rätt faktiskt! Men jag måste säga att jag blev lite besviken. På själva kakfatet får man rätt mycket med alternativ men finger sandwiches vi fick var alldeles för degiga, för mycket smör och inte så mycket smak. Likaså med bakelserna, de var smaklösa och inte alls goda. Kommer inte gå tillbaka dit, men jag har åtminstone testat kedjan och vet lite vad "det handlar om".
 
Efteråt traskade vi lite i stan och kollade i butiker. Sedan var det dags att gå på Zoflora-jakt! Min syrra hade bett om två grejer (den ena hade jag fixat) och det ena var Zoflora, som var städprodukter! Min syster älskar städprogram och fastnat totalt för Zoflora och i London finns de lite på några av alla livsmedelskedjor! Vi gick in på massor och det kändes som att vi letade för kung och fosterland (inte så lätt som vi trodde det skulle vara att hitta några!) men tillslut hittade vi det på Sainsbury's som var en feeet jävla butik. Å de hade massor med olika dofter också, winwin! 
 
Efter våra ärenden vilade vi lite hemma innan vi på kvällen bestämde oss för Sunday Roast! H:s första Sunday Roast och även Viktorias korridorskompis och hon hade även varit där i några månader, det var nog dags, haha! Vi promenerade till restaurangen The Boaters Inn och jag är så glad att vi valde det stället. Maten var fantastisk, de hade livemusik och det kändes som en perfekt engelsk pub att käka på. Vi var glada och gav det 6/5 Sunday Roasts!!! 
 
Fantastisk syner påväg till restaurangen. Himlen var så oerhört fin och allt blev automatiskt vackert.
Ingen aning om vad vi såg påväg till restaurangen alltså?? Haha, någon som glömt sin protes? 
Så ballt hus som vi såg varje gång vi åkte från- och till Kingston.
Älskar körsbärsträd!! 
Hundar var tillåtna på The Boaters Inn, då får de toppbetyg endast för det! 
 Min goda Sunday Roast. Vattnas i munnen när jag ser denna bild! 
 
Vi var hemma runt 22-tiden och då var vi alla rätt trötta och deckade direkt. Sista dagen var strax kommen, men vi var så nöjda över våra dagar där så det var inte så farligt ändå! ♥