/ Life of Sofie /

Lördag 21 September 19| INSOMNIA

HEEEEJ allesammans!!! WOW, det har ekat tomt sååå länge här på bloggen. Det är nästan som att ni måste tro att jag slutat kvickt eller tagit en outtalad bloggpaus? Så har absolut inte fallet varit! Nu sitter jag här mitt i natten och skriver för jag kunde inte sova då massor och ting kryper i kroppen på mig och hjärnans tankar slutar inte cirkulera. Jag antar att en av anledningarna är att jag inte uppdaterat här på så länge! Så förhoppningsvis funkar det här bättre än ett sömnpiller, haha! 
 
Hur har ni haft det? Shit, minns typ inte sist jag skrev? (okej, kollade upp nu - faaan vad längesen!!) Tiden går så fort och allting bara händer på en och samma gång! Som ni nu vid det här laget (förhoppningsvis) vet om att jag älskar när saker och ting händer hela tiden. Jag har kommit hem från Cypern (uppenbarligen), skolan har börjat, jag har fyllt år (finns någon låt tillägnad att vara 24?? hook me up!!!) och jag har nog pluggat konstant sedan skolan började. Har nog aldrig studerat såhär mycket i hela mitt liv? Hahaha! Jag förstår fortfarande inte hur jag inte kunnat pressa in ett blogginlägg en endaste gång!! Men även om detta inte anses vara mycket för världen så har det känts som att jag aldrig haft någon vila dessa dagar? Ni ba woooow vi snackar om 3 veckor.. 
 
Men det brukar alltid vara att när jag bryter mönstret (dvs att jag nu bloggar) så brukar det bli lättare att upprepa det igen (också för att jag måste catcha upp så j*vla mycket i början med haha, så blir lite av en pina). Så ni kan förvänta er bättre uppdatering nu! Känns som att jag måste be om ursäkt så många gånger för det här, haha.. Hoppas ni kan förlåta mig? Å låta mig sova inatt? LOL! 
 
För att komma ifrån mina ursäkter så kan jag berätta om vad som hänt idag. Hade grupparbete på morgonen med en ny grupp och de var supertrevliga, det var en trevlig start på morgonen! När jag åkte hem så hittade jag mamma och pappa i full färd med att rensa förrådet! SÅ KUL! Alltså ring mig när ni hittar någon som älskar rensa mer än mig!! (min syster räknas inte). Så jag hängde på dem hela eftermiddagen, sedan checkade jag ut och tog en lång dusch. Kvällen har spenderats framför Netflix med caramelpopcorn och pepsi max. Sååå värt!! 
 
Nu tänkte jag försöka avrunda och hoppas på att kunna somna. Ska upp vid 07 (!!!) för att skjutsa min syster på jobb, vad kul!! Men lördagen blir festligare! Ska träffa Gina som jag inte sett på evigheter för brunch! Brunch och vänner, vad är bättre? 
 
Som sagt, hoppas ni förlåter mig!! Det blir mer kontinuerligt nu, ska verkligen försöka hålla det! God natt till alla och förhoppningsvis till mig själv (haha) ♥♥♥♥♥
 
PUSS!! 
 
 Förra fredagen käkade jag på Kitchen & Table på Clarion Hotellet vid Arlanda med Denise och hennes kompis Camilla som var på besök från London, så kul! Å så goood mat!! 
Mariska som kom från Holland några timmar sedan på fredagen, här sitter Denise, jag, Mariska och Camilla och fikar i Sigtuna! Så trevlig helg! 
Den helgen bjöds också på surströmmingsfest! Nog andra gången i mitt liv jag testar surströmming och det är fan inte så gott alltså, haha.. 
En av fördelarna med att vara student, man får gratis prover! 
I måndags innan Mariska skulle hem käkade jag, Denise & hon på Drottninghof! Aldrig käkat där innan men pastan var god!