/ Inköp /

REA-KAP!

(första bilden är lånad från Zalando)
Min nya axelremsväska/handväska i skinnimitation från Becksöndergaard, har letat efter en sådan här modell länge och när jag såg den på Zalando och nedsatt slog jag till! Den är verkligen perfekt till både vardag och fest, älskar den!! 
Min nya jacka från ZARA! Letat efter en jacka i sådant här tyg länge (vad kallas det nu igen?? total hjärnstopp) och när jag såg den på ZARA, slog jag till! Jättefin till både klänning och jeans, den har använts nu i sommar när det varit lite kyligare! 
Skojar inte när jag säger att jag suktat efter denna teddyjacka i flera måååånader. Jag var med Emma och shoppade och då köpte hon den här på ZARA och då var jag en fattig student, så då fick jag gå tomhänt från ZARA. Men när jag var inne och scrollade på ZARAs hemsida för någon månad sen så såg jag den och den var nedsatt med 70%!!!! Jag klickade hem den direkt, så nu kan jag och Emma matcha, haha!! Hon var dock inte lika glad som jag över det nedsatta priset, men det är helt förståeligt, haha! 
En enkel och söt klänning i mockaimitation från ZARA som är perfekt nu på sommaren när man vill känna sig fin men inte alltför uppklädd! 
En av mina nya favoritklänningar! Den ser jättetragisk ut men den gör sig verkligen inte bra på bild, haha! Materialet är i viskos och det är en väldigt luftande klänning, precis som man behöver på sommaren. Eftersom det är en väldigt "påsaktig" klänning kan man t.e.x. lösa passformen med en axelremsväska eller helt enkelt låta det vara, jag tycker båda alternativen är fina! Denna köpte jag på Åhléns och är från Carin Wester!