/ Inköp /

All white

Skåda mina nya älsklingar! I och med att jag är helt traumatiserad efter användning av flipflops har jag bestämt mig för att sluta använda dem. Mitt skinn mellan stortån och tån bredvid blir alltid flått, kul att gå runt på semestern med svida?? NEJ TACK!! Så nu fick det bli ett par vita badtofflor från Birkenstock, så kan jag variera lite mellan mina svarta och vita! Komfort är allt!!!! 
Denna snygga skjorta från Lee har jag haft ögonen på länge på min favorithemsida Zalando (ni ska se min önskelista där...) och på Black Friday var den rejält nedsatt så jag var helt enkelt tvungen att slå till. Den är så fin på!
Vet inte hur länge jag velat ha en vit jeansjacka, fööööör länge. Så när denna var nedsatt på Black Friday med och jag testat den förut kunde jag inte heller låta bli, haha dubbelmoralens mamma är jag som tycker folk är hysteriska kring Black Friday... Men jag köpte inte det bara för att köpa åtminstone!! Den är sååå snygg och älskar dragkedjorna, om man tittar tydligt så finns det dragkedjor längs sidorna på jackan med! 
Mitt sista vita plagg! Jag vet inte huuuuuur länge jag letat efter en lång skjorta i bomull/linne som man kan ha som en strandklänning. Fick upp ögon för det förra sommaren när vi var i Nice och Emma hade en jättesnygg sådan. Tänk att så länge har jag letat?! Bilderna gör den inte ens rättvisa, men den är verkligen så fin! Ser ut som en sjukhusklänning på bilderna, haha... Kan nog fixa någon bild med den på så ska ni få se! Den är från Seafolly Australia, passande till resan med! Det märket ska jag spana in igen, de hade så mycket fina badkläder/accessoarer!