/ Life of Sofie /

Torsdag 6 December 18| Sis B-DAY/sjätte hårbehandlingen

God eftermiddag peeps!! 
 
Skrev precis ett väldigt fint inlägg på min systers fb-profil då hon fyller år idag! Jag menar, hela världen måste ju få veta hur bra syster hon har??? Haha, skämt åsido! Idag är världens bästa systers födelsedag! Hela 28 jordsnurr! Men ser inte ut att vara en dag över 20! Vackrare får man leta efter! Ikväll ska vi fira henne med god mat och tårta å så ska hon givetvis få lite presenter! 
 
Annars! Har inte hänt så mycket de senaste dagarna och det har precis varit det jag behövt. Superskönt! I tisdags började sista delkursen och den invigdes av en introduktionsföreläsning, men den sket jag i. Hade verkligen ingen lust så stannade hemma och läste studiehandledningen hemma, gick lika bra det med! Men igår var det två föreläsningar på schemat så det gick jag på. Väldigt intressanta! Ser som sagt fram emot denna delkurs, även om den görs på andra sidan jorden! 
 
På kvällen åkte jag till MOS med Emma och uträttade lite ärenden. Hade egentligen behövt göra lite mer, men får ta igen det i dagarna! Vi avrundade kvällen med en glass på MAX. Muuuumma! När jag kom hem donade jag lite i rummet innan det blev läggdags. 
 
Imorse när klockan ringde vid 08 fattade jag inte ett dugg varför den ringde. Tog mig några minuter innan jag insåg att jag hade tid för min sjätte hårlaserbehandling! Snoozade ett tag till och sedan for jag iväg till kliniken. Tänk att cirka sist var för ett halvår sedan! Tiden flyger iväg! Fasade lite inför behandlingen för det var ju ett tag sedan sist, för när man väl håller på frekvent så reflekterar man inte över det lika mycket. Men det gick jättebra och tog bara någon minut, superskönt! När jag är hemma igen bokas det in en ny direkt så är jag igång för nästa år med! Men tror inte alls det är många behandlingar kvar innan det är "klart"!
 
Nu ska jag fortsätta kolla på "Making a Murderer", faaan vad spännande det är. Tror ni Avery är skyldig? 
 
Puss! ♥
 
Världens bästa syster! Grattis till Gabriella på hennes bemärkelsedag och grattis till livet som får erhålla en så fantastisk människa!