/ Life of Sofie /

Måndag 19 November 18| 23 dagar

Hej allesammans! 
 
Kul med en ny vecka och än så länge har jag haft världens bästa måndag. Det trodde jag verkligen inte igår när all livsglädje var borta efter en jobbhelg. Ville bara vila i all evighet men när jag la mig tidigt igår och vaknade 07 imorse och kände mig utvilad, kände jag på mig att det skulle bli en bra dag trots allt. Å OM det blivit det! 
 
Helgen innebar jobb men i lördags åkte jag hem, tog en dusch och åkte sedan raka vägen till H efter jobbet var avklarat! Där bjöd han på tacos och så kollade vi på Public Enemies med Johnny Depp. Så här har våra helger sett ut i nästan 3 månader nu, haha! Jättemysigt men snart blir det förändring och det är på tiden, vi blir nog snart lagom less! 
 
Igår efter jobbet tog jag en lååååång dusch, så välbehövlig med lingonveckan och jobbhelg, haha. Vadfan, finns det inget land som erbjuder no-show-to-work-while-lingonvecka???? Passa på och vila medan man kan?? Det första partiet som tar detta som förslag till riksdagen får min röst nästa val!!!!! NO JOKE!! 
 
Idag har jag haft seminarium och jag och min grupp jobbade på jättebra! Nästa måndag ska vårt grupparbete vara inne och jag tror vi är klara innan dess!! *peppar peppar*. När jag kom hem städade jag mitt rum och bara tagit det lugnt sedan dess. Ska snart ta en dusch och sedan läsa lite kurslitteratur inför nästa seminarium som blir på onsdag. Annars är veckan hyfsat lugn! Såååå skönt! 
 
Nu ska jag börja avrunda. Vi hörs senare! Puss! ♥
 
3 (typ nästan!!!!) veckor idag!!!! Motivationen alla dagar!