/ Life of Sofie /

Torsdag 15 November 18| Världens längsta vecka

God kväll! 
 
Pausa precis upp min guilty pleasure.. Cooking Fever! Jag skojar inte när jag säger att det är världens roligaste spel. Jag har alltid haft något för matlagningsprogram/matlagninsspel, det är så underhållande?! Så ni kan ju gissa vem som definitivt kommer spela på de långa flygresorna i december sen, haha! Oavsett om jag sitter bredvid en gammal dam/businessman/snygg kille så spelar jag det oberörd, men lite guilty pleasure är det ändå, haha! 
 
Annars! Haft en hektisk vecka men nu är den lite lugnare. Det känns som den här veckan har varit en evighet och det är så jobbigt för jag har tappat dygnsrytmen helt. Det måste vara för att det blir så mörkt så tidigt. USCH!!!! Hade skola måndag, tisdag och onsdag. Så nu har jag varit ledig idag och är det imorgon med! Men denna delkurs har vi utöver en hemtenta en gruppuppgift med! Så den ska jag jobba på lite imorgon. Min grupp har hittills haft jättebra framförhållning och det är super. För samma dag vi ska lämna in den släpps hemtentan, så jag tror vi alla vill bli klara med den lite tidigare så vi hinner andas innan, hehe. 
 
I tisdags hade jag personalmiddag, supermysigt att få vara samlade allesammans! Vi käkade middag på O'Learys och bowlade sedan efteråt. Jag kom nästsist!!!!! Haha, vilken fantastisk eftersträvansvärd position! Men jag suger helt enkelt på bowling. Vänner, notera. BJUD MIG INTE PÅ BOWLING!! Haha! 
 
Idag har jag varit ledig som sagt och då passade lingonveckan på att komma! YES!!! Haha, så jag har legat med min värmekudde hela dagen. Första dagen är oftast alltid pissig, så det är tur att den kom idag och inte senare/tidigare. Nu känns det bättre efter två duschar, en Alvedon och min underbara värmekudde. Tror faktiskt jag kommer ta med den på resan ifall jag får det där borta, inte en chans att jag klarar mig utan den, haha. Har även passat på att se klart på två filmer på Netflix. The Remains of the Day med Anthony Hopking och Oh Brother, Where Art Thou? med George Clooney. Måste nog varit den första rullen med Anthony Hopkins som jag sett när han inte spelar ond, haha. Jag måste hitta en serie att hitta! Känner mig naken, exposed utan en!! Tror jag ska ge mig in på andra säsongen av "Making a murderer". Något annat förslag? 
 
Nu ska jag börja avrunda. Imorgon är det äntligen dags för helg!! Som jag längtat! Blir jobbhelg i vanlig ordning. Men mys är inplanerat också! Som vanligt det med! 
 
Vi hörs senare. Puss! ♥
 
Tog en Blue Cheese & Bacon burgare. Jag var inte alls lika förtjust i blue cheese innan jag träffade H, men det är en av hans stora last i livet, haha! 
Jag hamnade i samma lag som chefen. Snacka om att jag blev utklassad, haha! 
Filmerna!