/ Inköp /

Nya prylar

Det var dags för en ny ögonfransböjare! Denna införskaffades innan London då min(a) från Sephora hade sett det sista ljuset. Å jag har kört med Sephoras så länge och kände att jag ville testa något nytt. Jag har hört mycket gott om Shisheidos så jag var nyfiken på att testa själv! Å nu efter cirka en månads användande tycker jag mycket om den, tycker dock att den och Sephoras är väldigt lika! 
Ni vet hur mycket jag pratat om mitt hår och hur jag insett hur viktigt det är med alla redskap till det, för bästa "kvalite" och potential. Så jag beställde hem denna från LYKO. Tydligen deras mest sålda och på toppen av isberget så var den väldigt billig med, superbra! 
Då jag är en mer användare av smink dessa dagar så går sminkborttagningen åt betydligt mycket mer än förr. Hade en från IDUN innan och jag var väldigt nöjd. Men alltid kul att testa nytt! 
 
Hoppas ni tycker det är kul att se lite prylar med än bara stora köp. Jag själv tycker sådana här "fjantiga" köp är roliga att se! Utgår liksom från mina egna preferenser, hehe!