/ Life of Sofie /

Torsdag 18 Oktober 18| Cellprovtagning

Hallå allesammans! 
 
Kom precis hem efter en liten promenad med de fyrbenta vännerna. Å jag vet inte om jag borde fortsatt promenaden för att passa på att suga in lite D-vitaminer, de lär man inte kunna få på ett bra tag här i kära Svearike. Men jag är så ofantligt trött och funderar på att ta en powernap. Vi får se...
 
Annars! Idag fick jag göra något nytt. Jag blev kallad till cellprovtagning för några veckor sedan dess och i början blev jag väldigt skraj. Men de senaste dagarna har jag insett att det inte är någon fara och det som måste göras måste ju göras. Så klockan 08 imorse hade jag tid. Träffade även på en gammal barndomsvän så det var ju kul under alla omständigheter, haha! Det gick jättebra och gick riktigt fort. Var verkligen ingen fara alls! Efter det så for jag hem för att fixa mig och åkte till skolan. 10-12 hade jag seminarium. Ett väldigt intressant seminarium! Jag och mina kursare började prata om att vi redan är i mer än halvvägs av kursen. Det går så fort!! När det var slut åkte jag raka vägen hem och har varit trött sedan dess, haha....
 
Igår så hade vi besök av pappas moster och hennes man från Ö-vik! Å det var jätteskoj! Sist var 2015 så det var ett väldans bra tag sedan, men så kul att få återse dem igen! Vi åt god mat och catchade upp. Jag, H och pappa körde hem dem senare på kvällen och avslutade det med en glass på McDonald's, bra avslut på en fin dag! Det resulterade dock inte i så mycket sömn vilket jag fått sota för idag. Men ikväll blir det läggdags tidigt, då jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Woohoo!! 
 
Innan det blir läggdags (läääängtar) så ska det hinnas med plugg och diverese saker! Det är en jobbhelg denna helg med men kommer hinnas med massa mys med! Det kommer bli super det! 
 
Nu ska jag börja avrunda. Vi hörs senare! Puss!!! ♥
 
 För man samtalar med sin gynekolog såhär? Haha, knappast!!