/ Life of Sofie /

Torsdag 25 Oktober 18| Lyckligaste dagen

God förmiddag allihop! 
 
What's up? Själv började jag precis med att plugga, men tänkte göra ett kort avbrott (aa typ 5 min efter jag börjat plugga) och uppdatera lite här innan resten av dagen behöver tas an. Massor som måste göras, läääängtar :-) :-)
 
Det har inte hänt så mycket sedan jag sist uppdaterade. Igår var jag hemma hela dagen, tog det lugnt, promenerade med hundarna och pluggade inte ett dugg. Därav mer idag, yes!!!!!! Vid 17-tiden åkte jag till H, vi skulle käka och gå på bio. Så mysigt med mitt-i-veckan-mys. Det är något som jag tycker är så viktigt. Jag vill aldrig leva ett liv där jag sover, jobbar, äter mat, kollar tv/dator och sedan snurras det runt sådär. Det är inte min typ av livsstil. Dem där extra detaljerna i vardagen spelar så stor roll och jag kommer aldrig vilja släppa det. Sedan behöver det inte vara extraordinära ting hela tiden, men jag vill bara inte ha ett ensidigt mönster! 
 
Det blev asiatiskt på Asian Wok, längesedan! Sedan tittade vi i butiker, någon mer än jag som älskar att styla pojkvännen? Hahaha!!! H köpte världens finaste ullrock på Brothers som han kikat på tidigare. Satte igång mitt shoppingsug, dumma kille! Jag lyckades tygla mig, såklart! Fick leva ut det genom att han shoppade, det är också kul! 
 
Vi såg Venom med Tom Hardy. WOOOOOW! Den var så bra!! Sedan var ju en av anledningarna att Tom Hardy var huvudrollen med, haha. Han är verkligen så stilig och otroligt hunkig!! Rekommenderas! En toppenonsdag! Somnade mycket gott när jag kom hem! 
 
Idag blir det plugg, städa och att träffa Emma! En lugn och härlig torsdag. Hoppas ni också har det bra denna torsdag med påökt plånbok ;-) 
 
Vi hörs. Puss!! ♥