/ Life of Sofie /

Tisdag 16 April 19| Homebound

God kväll allesammans!! 
 
I'M BACK! Hahaha, alltså det är nästan skrattretande när jag läser mina gamla inlägg och ser hur jag lovat om att uppdatera, återkomma etc. Jag borde nästan förbjuda mig själv till att skriva det, för det är så ofta det inte sker! Hellre att jag överraskar med ett inlägg när det egentligen inte är lägligt, istället för att jag skriver om saker som inte sker. Skäms på mig! 
 
Tur med min självdistans, hehe. Nog om det! Jag är hemma efter 6 fantastiska dagar i London! Jag och H bokade biljetterna för ett tag sedan och det blev inte "tillkänna" här, vet inte varför, men så blev det bara. Fjärde året i rad för mig och min femte gång. Wow, jag kan verkligen London snart, haha! Dock var det H:s första gång och jag såg fram emot att få se honom uppleva London som jag talat så gott om. Vi hälsade på vår gemensamma Viktoria och hade fina dagar ihop! Kommer bli inlägg om det, vågar jag skriva att jag lovar det?? Nä okej, vi får se om det kommer, men det är högst troligt, haha!!! 
 
Kom hem inatt och tog en rejäl sovmorgon idag. Har packat upp allt, tränat, tagit en långdusch och bara tagit det lugnt. Även kollat på Sabrina!! Har två avsnitt kvar och sedan är det ju dags för Game of Thrones!! Nyp mig i armen någon! Tänk att det gått mer än ett och ett halvt år (är det två år t.o.m.? nu å nu är den här? Helt galet!! Är så spänd! Visas så bra serier just nu!! När det börjar bli varmt och allt, perfekt tajming!!! 
 
Nu ska jag börja röra på mig. Vi hörs senare!! Puss!! ♥
 
Game of Thrones är dock inte sig likt utan min favorit Richard Madden (längst upp till höger). Vem var/är er favorit?