/ Utomlands /

Lördag 5 Januari 18| BYE AUSSIE

Gott nytt år folks!!! 
 
Jisses, jag är så ledsen över att bloggen ekat tomt. Å jag som lovade att jag skulle uppdatera varje dag, sike.... Jag har varit borta nu i hittils 24 dagar och det är galet. Kan inte minnas jag sist var bortrest så länge, å än är inte resan över! Imorgon beger jag mig till Sri Lanka! Men jag måste medge, hemlängtan är enorm nu. Dock har hela resan ändå varit mer övervägande än allt som går att betänka. 
 
Starten i Australien och egentligen hela resan här har dock inte varit en dans på rosor. Jag har nästan varit sjuk konstant och det har tagit mycket på krafterna. Jag börjar äntligen bli bättre *peppar peppar* så det är väl en nystart i Sri Lanka förhoppningsvis. 
 
Då all uppdatering uteblivet lovar jag att ta igen det i Sverige. Jajamensan, varje dag ska dokumenteras (kommer så ångra detta efteråt, lovar...). Blir troligtvis inte mycket uppdatering (eller någon alls) i Sri Lanka heller. Får ta vara på det sista av semestern innan man är tillbaka med alla rutiner igen. Helt otroligt hur fort tiden går. Jag har ungefär 9 dagar kvar av min semester och jag vet inte hur länge jag längtat efter denna resa och snart är den slut. Vemodigt!! 
 
Nu måste jag börja avrunda. En sista restaurangbesök ikväll på någon italiensk restaurang i Parramatta. Som jag kommer sakna min fantastiska släkt här, men jag vet att det inte dröjer lång tid innan vi ses igen! 
 
Hoppas er start på det nya året varit fantastiskt. Jag ser så fram emot detta år! 
 
Puss! ♥
Som jag längtar efter min älskling!