/ Life of Sofie /

Torsdag 14 Mars 19| Återförenade!

God kväll allesammans! 
 
Ska strax lägga mig å läsa men tänkte kika in här först. Har haft en toppen eftermiddag/kväll så det ska bli jätteskönt att lägga mig snart. Min kära Connebanan är back in town för några dagar! Så självklart skulle jag träffa henne innan hon far tillbaka till Borås! Vi tog tåget in till Gamla Stan och käkade burgare på Barrels som jag blev tipsad om. Jättegoda burgare men ett väldigt populärt ställe, cirka 10 minuter senare efter vi kommit var stället proppfullt. Inte konstigt varför! Vi babblade nonstop och det var så kul att träffa min fina igen. Kommer aldrig bli likadant utan henne här i orten men vi löser det ändå, såklart ♥ Nu har jag i alla fall fått så mycket ny energi, tack vare henne. Så viktigt med vänner som lyfter och förstår. Bästa bästa du! 
 
Annars då! Igår körde jag första träningspasset för denna vecka, långt in men har verkligen inte haft tid/energi de senaste dagarna. Men det gick jättebra och jag fick en ny energi efteråt. Precis som det ska vara! Efteråt träffade jag Denise för en fika och vi hade så mysigt. Är så glad över att träffa henne, hon är så rolig! 
 
Imorgon tänkte jag köra mitt andra träningspass och sen blir det plugg. När H slutat jobbet så ska jag spendera fredagskvällen med honom. Bara skönt att få ha en mysig fredagkväll med honom innan det blir hektiskt på lördag morgon. Men jag klagar inte!! Älskar när det är hektiskt! Men alltid skönt att ladda upp sig innan med. 
 
Nu är det dags för sömn. Snart helg peeps. PUSS!! ♥
 
Vet inte huuuuur längesedan jag drack varmchoklad med grädde på? Eftersom jag skippade bakelse/kaka så körde jag grädde på varmchokladen istället, hehe. 
Jag å mamma var med den här lille älsklingen till veterinären idag för att se till att allt var som det ska. Mitt hjärta brister när jag ser hennes blick men nu är hon okej. Min bästa Lola!! ♥
Våra supergoda burgare! 
Lite hederlig brownie från 7eleven!!