/ Life of Sofie /

Östgöta cup

Jag orkar inte skriva allt vi gjort på Östgöta cup i Norrköping, vi hade jätte kul men tyvärr så kom vi 2:a. Aja idag är det Måndag, faaan pallar inte skolan. Men idag bestämde vi vilka som skulle vara programledare på Melodifestivalen som vi ska ha på Onsdag och det blev jag och Mick igen då. Det var rätt c00lt, för vi var programledare på skolavslutningen året 2004. Aja efter skolan åkte jag till COOP med min pappa och Rami, vi skulle köpa fika inför imorgon, vi ska överraska min lärare som blivit 30 år. Efter det så följde jag med pappa till POWERBIKE, för jag ska ändå kolla på en cross, som vi ska kanske ta med oss i sommar till min pappas moster Kerstin som bor i Övik. Hoppas ifl att jag får den :) Sen var jag med Stinah, vi baka, var ute och sen gick vi till henne och spela guitar hero och ni ska veta, jag söööööööög! Men vi hade kul ifl, sen gick jag hem och nu är jag hemma och ska fixa lite grejer, aja pusschiao <33