/ Life of Sofie /

Onsdag 30 Juli 08| Tv-kväll

Hej alla söta läsare, igår var vi på Classic Car Week, det var hur kul som helst. Det var massor med folk, hälften av alla där var fulla. Vi fick se massor med fina bilar, raggar-bilarna som registrerat sig, det var över tusen bilar, så himla många! Det  var så roligt en gång när man satt där vid vägkanten så kommer två ungar i en liten cykelbil som hade också registrerat sig där, då kom det fram en kille som skrek: " Burna, burna!" Gud vad folk skrattade, det var också en rosa bil som körde förbi och gissa vem som satt där? ELVIS! Då skrek jag till han: " Tjena Elvis!" Då skrek Elvis: "Tjena" Sen började han sjunga, gud vad vi skratta jag, Stina och Moa. Vi var där från fem till tio, så vi var där länge. Vi träffa även grannarna som var där, vi var nära på att få åka med i deras raggar-bil, men det blev aldrig av. När vi var hemma på kvällen så kolla vi på Sex And The City, sen la vi oss vid ett. Jag vakna vid tolv, sen åt vi frukost och efter det åkte vi in till Mora. Moa och Stinas föräldrar skulle shoppa... Till vilka? Stina och Moa fyller ju år på Fredag, så det kanske är till dem, hmmmm... Jag köpte bara en bok och lite godis till ikväll för vi ska kolla på Crowned först, sen Pussycat Dolls 2, sen Project Runway, sen Sex And The City, sen Sex And The City och till slut någon rolig film. Så det blir massor, nej nu ska jag lägga in bilderna så hörs vi kanske imorgon, ha det bra!

 En cool senaps-gul-raggar-bil!
 En snygg turkos-raggar-bil.
 En fin tomat-röd-raggar-bil!
 En fin-rosa-raggar-bil.
 Grannarnas fylle-bil!
 Stina prova en mycket fin klänning *ironisk*
 Jag prova en skitsnygg klänning, hehe inte!

Ja det var alla bilder, ha en fortsatt bra dag!

#1 / / SE HIT !!:

Hej. Har du hört talas om GratisBio.se? Det är en superbra sida där du enkelt tjänar poäng. Alla kan bli medlem, oavsätt ålder! Innan jag registrerade mig så va jag välldigt osäker, men jag blev väldigt glad sedan när jag insåg hur enkelt det va! Sidan är 100% seriös. När du har samlat tillräkligt många poäng så kan du byta ut det mot biocheckar eller presentkort från H&M, Kicks, Stadium, Åhlens och många många fler! Det enda du går med på är att på mycket enkla sätt och utan kostnader samarbeta med gratisbio och deras sponsorer! Lätt som en plätt!

När du registrerar dig får du 50 poäng, om du klickar på länken nedanför får du 25 poäng extra - alltså 75 poäng totalt. Bra va?

Så vad väntar du på, klicka på länken nedanför.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=56467



Puss & Kram