/ Life of Sofie /

Lördag 31 Maj| Bio

Ja nu har jag inte skrivit på si så där två dagar så ursäkta mig, men igår hann jag inte eftersom efter skolan skulle jag hem fort och fixa mig sen åka till Vallentuna på studentfest. Det var rätt kul, men man var så avundsjuk på alla studenter när de åkte på flaken på lastbilarna, men det är bara sex år kvar för mig.. På vägen till Vallentuna åkte vi förbi en gård där vi köpte våran kanin Snobben för åtta år sen, så det var kul. När vi var framme så var vi utanför skolan när det var minst trehundra personer utanför och skrek och höll massor med skyltar där det står typ: " markus har tagit studenten". Efter allt det där så åkte vi hem till dem och fixa allt inför kvällen och så skåla vi för Ronja, hon som tog studenten. Vi hade jättetrevligt, men tyvärr kan jag inte lägga in bilderna eftersom jag är hemma hos en kompis. Men senare så ska jag göra det, vi funderar på att åka på bio eftersom vi inte gjorde det förra helgen så det blir väl idag. Men nu ska jag gå, ha en fortsatt bra helg!

Pussar!