/ Life of Sofie /

Torsdag 30 September 10| Syster är hemma!

God kväll alla. Sämst uppdatering idag, my bad. Har haft fullt upp hela dagen, kan man säga. Skola som sagt på morgonen och förmiddagen, sen var jag med min älskling Emma. Vi var först hos mig och pratade om massor som hänt dem flesta dagarna och sen drog vi till Conny's där jag gjorde två repetionsprov, fick full pott båda gångerna, så behöver göra lite prov till där jag ska få lika bra resultat och lämna in min arbetsbok sen blir det slutprov, känner mig redo!

Hade i alla fall jättetrevligt med Emma, vi var ute en väldigt lång stund och gjorde massa saker sedan drog vi till mig och kollade på Illuminatifilmer. Shit, man blir helt hjärntvättad av att se alla filmerna, sjukt. Men nu ska jag inte babbla om det, var i alla fall nyss och hämtade syrran på Arlanda så nu är hon här hela helgen, nice!

Skriver senare eller imorgon, puss ♥


Jag & Claudia i skolan, osminkad, men vem bryr sig? =)