/ Life of Sofie /

Tisdag 31 Juli 12| Hatar rubriker!

Hej sötnosar! What's up? Här händer det inte så mycket, ska snart städa mitt rum och sen kolla på The Big Bang Theory. Har börjat med en ny serie nu, ha ha. Är snart klar med första säsongen så är nog inne på andra säsongen ikväll, nörd-varning... 
 
Idag har det inte hänt så mycket, har bara slappat och myst. Men drog iväg med min pappa en sväng till banken för att lämna in sparpengar. Just nu har jag 6500 kr till nästa sommar, känns bra!! F.r.o.m nu ska jag ta en del av studiebidraget varje månad och lägga in det på banken för att spara till nästa sommar, nästa sommar ska bli grym! Tänker inte sitta hemma en enda gång, ska leva livet som tusan då! Kommer tyvärr inte vara 18 då men jag får ändå åka för min mamma, tack och lov. Sommar 12 är inte ens över och jag börjar redan planera inför nästa, he he rolig brud! 
 
Nej, nu kan inte jag sitta här längre. TIME TO CLEAN MY ROOM! Puss sötisar! ♥
 
I september åker jag utomlands, till ett land jag aldrig varit i. Vart tror ni jag ska åka? Mer än 7 timmars flyg =)