/ Årsresuméer /

Årsresumé!

Januari: 
Jag minns inte så mycket från januari eftersom jag bloggade inte särskilt mycket då, mådde dåligt över en kille jag gillade och ville inte skriva och nu är i princip allting med tanke på att jag inte kommer ihåg så mycket haha! Men jag hade en rolig nyårsafton med massa brudar, jag och Emma gjorde Halkan som var jättekul, firade Sushila och ägnade tid åt att skriva hjärtekrossade dikter. 
 
 
Februari: 
 Killen jag gillade krossade mitt hjärta totalt så var jätteledsen även här i februari, men ryckte upp mig. Min fina Emma blev äntligen 18, Ladys syskon var på besök och jag var på en jätterolig 18-årsfest. 
 
 
Mars: 
Åkte skridskor med min roliga klass, hade haft min blogg i 5 år (må den vara aktiv i hundratusentals år till), firade Daniela som blev 18 på O'Learys, jag och Bella vittnade till en eldsvåda, gjorde en av världens roligaste resor till Den Haag i Holland med min älskade klass, firade Vanessa som blev 18, firade Rebecca som blev 18 (massa 18-årsfester denna månad haha) och mamma berätta att vi skulle till Dubai på påsklovet vilket blev Italien istället, haha. 
 
 
 
April:
Jag och min familj åkte till Rom, Italien. Underbart ställe som jag gärna åker till inom kort! Jag gjorde även fransförlängning, funderar på att göra det igen.  Jag och min grupp fortsatte på vår långfilm. Jag red för första gången på minst 7 år! 
 
Maj: 
Det var valborg som vi firade i Uppsala. Blev en tung månad då min fina farfar gick bort, må han vila i frid ♥ Jag och Emma fick äntligen se One Direction live! Spenderade mycket tid i stallet med Emma. Var på en fest som spårade ur, resulterade att en bekant blev tagen av polisen.. Vi fortsatte ta massa roliga bilder på Elton. Jag fick en rolig lapp på min moppe efter skolan. Holländarna kom hit, så otroligt rolig vecka, saknar dem så mycket!! Det blev bara 100 dagar kvar tills jag skulle bli 18, jisses vad fort tiden går!! 
 
Juni: 
Min bästavän tog körkort!!! Min syster hade magdansös show, kul! Jag åkte till Malmö för att se min fina kusin Rebecca ta studenten, 3 hektiska dagar! Kom hem tidigt på morgonen och åkte några timmar senare till Örebro för att vara där dagen innan han skulle ta studenten. När jag kom hem från Örebro var det dags för twinsen att ta studenten, mina fina vänner!! Även den här månaden och hela sommarlovet blev riktigt tungt då en av mina kompisar gick bort, må du vila i frid fina Caco ♥ Det blev skolavslutning, jobbig stämning i skolan då alla kände Caroline.. Hölls även ett fint tal! Dagen efter skolavslutningen åkte jag och min familj till Dalarna för att ta farväl en sista gång av min farfar, det skulle bli begravning. Jag fick ett jobb!! Vi firade midsommar samt Idas födelsedag.
 
 
Juli: 
Farsan Baloo var i sitt esse och åkte Ferrari. Firade sötnosen Isabelle som blev 18! Min älskade Bella åkte till Libanon och det innebar 6 veckor utan varandra, det var jättejobbiga 6 veckor och jag grät floder när vi återförenades, min fina Bella. Jag åkte till Kroatien i 2 veckor för att hälsa på Daniela, 2 underbara och jäkligt roliga veckor. Firade barndomvsännen Olivia som blev 18! Köpte Ray Ban - Clubmaster som jag velat ha i flera år, så jäkla nöjd.
 
 
 
 
 
 
Augusti: 
Månaden jag skulle gå in mitt sista år i skolan, tänk att jag bara har en termin kvar nu, tiden går så fort! Var på en jätterolig fest hos mina killkompisar som spårade ur, på ett bra sätt, haha. Åkte till Malmö med familjen men jag hade så jäkla negativ inställning hela tiden så hade jättetrist där, ville bara åka hem och få umgås med mina vänner innan skolan skulle börja. Nä utan familjen skulle tvinga med mig till Malmö! Återförenades med min älskade Bella!! Började skolan.... Hade en grym kväll med kompisar. Det blev ensiffrigt till min 18-årsdag!!!!
 
 
September: 
Vilken jäkla månad, så mycket hände! Min syster kom hem efter en månad i USA, jobbigt utan henne, men fick fina presenter hehe! Drog och käkade på Grill med mina fina vänner för att fira mig i förskott. 18 års väntan var över, jag BLEV 18!!!! Firade fina Lilian som blev 20. Vi hade vår sista skolfotografering!!! Firade Adams 18-årsdag genom utgång på PURE där vi såg Medina, hängde på SOMMAR dagen efter då det var sista dagen för säsongen. Det var minst sagt en väldigt dramatisk helg.. Var jätteledsen då jag fick avslag från tandläkarvården att få tandställning en gång till för att fixa mitt korsbett, är lite över det nu faktiskt.. Var på brunch med syrran på Berns, riktigt nice. Det var faktiskt min 17-års present, aja bättre sent än aldrig antar jag! Fick jobb på Clarion. Var på zombieparad, andra året i rad, väldigt kul! 
 
 
 
 
Oktober: 
Det var dags att få se Macklemore live, jag och Bella älskade hela konserten, så grym live! Bröllop dagen efter, hektisk helg men ack så rolig. Jag & Alexandra var juniorreportrar, som gjorde att jag senare fick extrajobb där, så otroligt roligt extrajobb! Hade en jätterolig utgång på Solidaritet med Stina och Emma. Hade både teoriprov och uppkörning som jag kugga på, det knäckte mig totalt. Hade en rolig natt på McDonald's med Emma och Bella. Beställde min studentmössa, det är nära nu!! Hade höstlov och då kom mina 2 kusiner George och Maria upp till Stockholm från Malmö. 
 
 
November: 
Det var Halloween och Lina blev 18 så jag och Emma tänkte skoja med henne och klä ut oss till bröderna Fluff, men vi skämdes efter ett tag så då fick Pierre och Marcus sätta på sig afrona, det var en rolig syn! Pierre hade Halloween fest som spårade ur, resulterade att min killkompis blev misshandlad. Var i chock i minst 2 dagar, ofattbart. Min artikel kom med i tidningen, är oftast bara på nätet men blev glad att den kom med där! Hade en väldigt roliga engelska lektion med britter på besök. Tänkte bara på att resa, tack och lov är en resa bokad nu!! Men min hunger efter resor är fortfarande inte stillad... Var och kollade på fotbollsmatch på O'Learys med lite brudar. Var på en rolig chillkrök med sköna människor. Firade min svenska lärare som blev 40, kul! Var på SACO mässa, jisses vad mycket utbildningar och program man såg som man blev sugen på.. DILEMMA!!! Cornelia blev 18 och hade pink party, jättekul! 
 
December: 
Jag gjorde ett självporträtt i skolarbete som jag tyckte blev asball! Firade min syster i stan med ett gäng vänner. Jag boka Summerburst! Hade födelsedagsfest för syrran och brorsan. Jag gjorde min första artikel som NÖJESREPORTER! Jag hade min sista julavslutning, känslosamt.. Det blev julafton! Vi hälsade på våra vänner och uppfödare till Lady. BÄSTA MED HELA MÅNADEN, VI BOKA LONDON!!!!