/ Life of Sofie /

Söndag 30 November 14| Närmar sig slutet

Hej allesammans! Har tagit en paus från lussebullsbbakandet, är helt slut i hjärnan. Har varit hemma och hjälpt till hela dagen så har känt mig som en riktig exemplarisk dotter, men nu tycker jag att jag förtjänar att få vila lite! Så ska sitta här och skriva av mig lite innan jag går och hjälper till igen, sedan blir det en tidig natt! 
 
Igår så var jag på stockholmsmässan med min bror och det var riktigt nice. Jag fick se Hodor från Game of Thrones!!! Det var riktigt häftigt och var typ den enda anledningen till att jag följde med. Pratade även lite med honom och tog ett kort, jag var så himla pinsam. Blev helt starstrucked, haha! Blev käk på Taco Bar innan vi for hem. 
 
När jag kom hem hade jag det ganska bråttom, en timme kvar tills jag skulle vara hos Cornelia. Så fick duscha snabbt och fixa mig snabbt. Kom en halvtimme sent men tror inte hon hade räknat med något annat, lol. När jag kom dit hälsade jag på tjejerna så satt vi och åt snittar, lyssnade på god musik och tjattrade på. Vid 23.00 tog vi tåget till stan för att dra till Marquise. Har aldrig varit där innan så såg fram emot det! 
 
Marquise var riktigt nice!! Slog alla mina förväntningar och är definitivt en favorit hos mig nu, musiken var så jäkla bra och dansgolven var också bra. Lagom stort och trevliga människor. Att de stänger klockan 05.00 är också en bra fördel. Vi stannade till halv 5 innan det blev traditionellt nattkäk på McDonald's och sedan traskade vi mot tåget. Finns så jäkla störda människor där ute, flera grabbar som kom fram och var helt läskiga. Tack och lov att vi hade varandra, fyfan för att vara tjej ibland. 
 
Kom hem vid 07.00 och deckade direkt. När vi tog bussen från station var det flera som var på väg till jobbet, haha så kul! Jag hade i alla fall en jätterolig kväll utan något alkohol i blodet, så idag har jag mått bra, jätteskönt! Blev en billig utgång men jag kan festa utan alkohol! Men nu orkar jag inte festa på ett tag haha. 
 
Nu ska jag röra på mig och hjälpa mamma, ikväll får jag äntligen äta min första lussebulle, wooop wooop!!! Hörs imorgon sötisar, puss! ♥
 
Gandalf!! 
Smygfotade Hodor..
Vågade tillslut gå fram sen!! =)
Käk! 
Inne på Marquise, älskar när det blir sådant här ljus!! 
Brudarna!! 
Blev takeaway från vårt lokala hamburgareställe idag, sååå gott!! Blev även mammas debut =)