/ Life of Sofie /

Onsdag 25 Februari 15| Löning!

Hallå hallå allesammans. Kom ut ur duschen för en stund sen, rakade benen som jag inte gjort på evigheter, hahahaha!!! Men har fixat mina svarta byxor, klippte hål vid knäet som jag velat göra i evigheter. Så med den rätta jackan och skorna ser jag ut som en riktig rockstjärna, precis som jag vill se ut ;-) Älskar rockstilen faktiskt! Svart, svart, svart ska allt vara! Är inte så mycket för flickigt, men det kan vara kul ibland att bryta av med något gulligt. Men rock är nice som tuuuuusan! 
 
Idag så vaknade jag tidigt för att dra till läkaren med pappa. Så jag har fått resultatet, jag har lindrig astma och måste börja med medicin varje dag. Men jag är optimistisk! Det kan försvinna efter ett år så hoppas verkligen det! Annars får man väl bara stå ut. Sedan fick jag även en remiss för att göra magnetröntgen till min fot, måste flänga överallt för att fixa skiten, orkar eeeeeej. Vill bara bli klar men men, that's life. 
 
Sedan gick jag hem, städade rummet, kollade på Downton Abbey och chillade. När mamma kom hem från jobbet åkte hon, jag och brorsan till stan. Hon ville hitta en klänning till sin 50-årsfest och kolla på någon armbandsur. Så vi strosade runt i stan, hon hittade inget av det hon ville hitta, haha!! Men hon har ett humm i alla fall så det är bra! Vi käkade på TGI Friday's innan vi åkte hem. 
 
Sedan jag kommit hem har jag inte gjort så mycket, vi kom hem ganska sent så ja, tagit det launaaa. Blev precis klar med min del av grupparbetet jag och min grupp i naturkunskapen gör. Ska möta dem imorgon för att diskutera och lägga upp arbetet. Så det blir bra! 
 
Nej nu måste jag gå och lägga mig, full rulle idag! Puss på er! ♥
 
Riktigt god burgare! Älskar även Jack Daniel's såsen!