/ Life of Sofie /

Måndag 27 Juli 16| Soon June finished FINITO

Hej hej i stugan. Allt bra med er? Med mig är det bara bra. Har varit ledig idag och sovit ut, sååå skönt! Jag har dock inte varit så produktiv som jag velat vilket är lite skamligt. Eller? Neeeeeeeej då! Eftersom jag trodde det var måndag igår så var jag produktiv igår efter mitt jobb. Så idag för mig är det söndag vilket betyder chilldag, eller hur? Som jag sa förut, man skapar sina egna datum och månader, haha! 
 
Men jag har i alla fall sett säsongsfinalen av Game of Thrones, vilket är suuuuuuuuuuperproduktivt, lol. Jisses, jag finner inga ord! SÅ SÅ BRA! Om jag var er och inte ens har sett något avsnitt skulle jag bara börja kolla för att kunna se det här avsnittet, så bra! Har även städat mitt rum lite granna, vilket var bra! Det behövdes! 
 
Idag ska jag nog inte göra så mycket mer, jobbar tidigt imorgon så får bli en tidig kväll. Sen imorgon när jag kommer hem borde jag verkligen se till att hitta en klänning till bröllopet i Makedonien, är alltid sent ute, men nu är det min kusins bröllop och då måste man gå all in. Någon får ge mig en klapp på skallen om jag inte fixar en klänning innan denna vecka är slut, deal?! 
 
Nej, nu måste jag börja avrunda. Puss på er! 
Soon!