/ Life of Sofie /

Lördag 28 Maj 16| Gamla Stan

God kväll allesammans! Allt bra? Jag kom ganska nyligen hem, jobbat stängning idag. Sista timmen innan stängning kändes som 5 h, jag skojar inte. Lite som när man flyger långresor och de timmarna i mitten, de timmarna känns ju som en evighet, bokstavligen. Så kändes sen sista timmen idag, men hey, nu är jag hemma! Så jag kanske bara inbillade mig? 
 
Annars! Igår jobbade jag och när jag kom hem träffade jag Bella en stund innan familjen åkte till Gamla Stan. Vi skulle käka middag med min farbror, hans sambo och min kära faster Anna! Vi hade en reservation på ett ställe som heter "Borgmästar'n Bistro & Bar" där vi käkade 3-rätters, riktigt gott. Vi hade en jättetrevlig och härlig kväll. Blev lite historieberättande och tal om resor, så kul. Eftersom jag inte är någon stordrickare så körde jag hem oss, alltid annorlunda att köra i stan under löningshelg (!!!!) och massa idiottaxibilar. På riktigt, varenda jävla taxichaufför kör som en idiot, punkt slut. När jag kom hem slocknade jag på direkten, jag var så utmattad.
 
Nu ska jag fräscha upp mig lite innan jag träffar Emma. Jag är så sugen på en riktigt bra utgång i stan, blev så sugen när vi gick förbi alla uteserveringar med massa skrattande gäng och smockfulla skaror överallt. Men vi ska mysa och det är lika kul det! Men snart vill jag ha en bra utgång, haha! 
 
Nu ska jag börja avrunda, hörs senare peeps. Puss! ♥
 
Min farbrors öl. Bilden ger inte någon rättvisa till hur massiv den var, haha! 
FOOOOD!!!
Kolla vilket gulligt sms jag fick av Bella idag, är så lyckligt lottad att få ha henne i mitt liv.