/ Life of Sofie /

Lördag 30 Augusti 08| Tidig morgon

God morgon mina söta läsare, här sitter man helt pigg. Jag la mig i sängen klockan halv elva och läste min nya FRIDA tidning, där Kenza är på omslaget, hennes första omslag. Rolig roligt, jag somna i alla fall vid elva, skönt. Men det jobbiga var att jag vakna halv åtta, så jobbigt. Jag vakna av att min syster gick omkring i hallen, så blev riktigt sur på henne. Fast det gör ändå inte så mycket, ville försöka vakna tidigt. Idag ska jag i alla fall på poolparty hos Desiré, det ska bli hur roligt som helst, det kommer nog vara ändra fram till tolv eller något. Så det ska bli kul, vi kommer göra massa roliga grejer, självklart följer kameran med, så ska visa lite bilder senare.. Och vet ni vad? Imorgon blir det bara en vecka kvar till min födelsedag, läääängtar så mycket!

Nej nu ska jag gå, ha det bra söta läsare, puss!
#1 / / hannah:

ofta det är till tolv? sa hon det ? :S