/ Life of Sofie /

Är jag & fellh lika ?:O

Aja jana kom hit & vi gick till konstgräset & kolla vilka som var där, men det var typ inga där så vi drog hem till mig då. Vi satt vid datan, var i mitt rum & snacka gamla minnen & åt korv med bröd.. Sen vid 4 drog jana hem & min familj & fellh åkte till IKEA i uppsala, jag hitta en papperskorg & en lampa haha. Jag skulle egentligen köpt en stol men vi visste inte om den var för stor eller för liten. Men sen åkte vi till onoff & jag leta efter en ipod & har bestämt mig för en ipod nano, men vet inte vilken färg, vill ha en rosa men den finns inte, jag kanske köper en silvrig, blå eller grön, ge gärna förslag ? Och det var en man på onoff som trodde jag & fellh var lika :O Vi höll på dö av garv då ! Aja sen körde vi hem fellh & åkte hem, jag fixa grejer & nu sitter jag här, ska kolla på film snart & klockan 1 minut över 12 ska jag ringa jana & gratta henne för hon blir tonåring :D Nej nu ska jag dra, puss <3
#1 / / Anonym:

thihi , va söt du är. älskar dej :)