/ Life of Sofie /

God morgon!

Tjena alla läsare. Allt bra med er? Vakna för en stund sen med att Hannah peta på min näsa, haha! Igår såg vi på filmen: Jiddra inte med Zohan, rekomenderas verkligen inte! Jag förstod inte vilken humor de hade i filmen? Någon annan som sett den? Det bästa var att vi laddade upp med chips, mums! Nu kollar Anchal & Hannah på Hairspray medans jag skriver i min söta blogg. Jag märker att det blir mer och mer som läser, men det beror nog också på att jag spammar lite, hihi! Men det blir mer som hittar hit och förhoppningsvis börjar gilla den? =) Idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske åka och shoppa med mamma. För Hannah ska till IKEA och Anchal vet jag inte vad hon skulle göra. Måste som sagt kolla på en dator nu! Vill ha min data NUUU! Nej nu måste jag iväg, hörs senare. PUSS!
#1 / / Loo - veckansblogg?:

Gillar du med "Rockstar" ?

#2 / / Victoria:

sv: tack!

super bra blogg, kul med flera läsare. Jag är en utav dom! trevlig helg

#3 / / erica:

tack detsamma! :):) <3