/ Life of Sofie /

Söndag 19 Oktober 08| Slapp Söndag?

Tjue alla läsare, sovit gott? Kolla nyss på ett O.C. avsnitt, behöver snart köpa den tredje säsongen när man kollar på så mycket O.C. som jag gör, haha! Igår hade vi som sagt besök av min farbor, hans tjej, hennes mamma & min faster. Det gick rätt bra att snacka engelska med henne och har även lärt mig lite nytt, alltid bra! Jag berättade lite om bion för dem, de tyckte den verka bra och så. Sen så fick jag självklart mina presenter, nu är man 1000 kr rikare, yes! Får väl se om jag kommer slösa eller spara? De stanna i alla fall till tolv och efter det var det bara bums ner i sängen, så trött som jag var! Nu imorse har jag inte gjort något annat än diskat och kollat på O.C. och så sitter man i pyjamas också! Ska snart klä på mig, bädda sängen och fixa mig. Senare ska jag vara med Stina & Zara, det blir kul! Senare ska jag & mamma städa vinden, jättekul eller hur! Då hittar man väl säkert något från gamla tider och det är alltid kul att hitta! Nej nu måste jag dra, hörs väl senare! Puss sötisar!

 Världens snyggaste bild på ZARA?